the Wings Nistelrode , verzameltopic

Zo uit het hoofd. :teacher:

Je mixt rolroer servo (master) met hoogteroer servo (slave)

En je hoogteroer sevo (master) met de rolroer servo (slave)

Alles op 100% instellen in de mixers en geen schakelaar toewijzen (altijd aan)

( zelf ooit een MX-12 gehat)

Mvg Johan

Of je pakt de taileron instelling..................
Ik weet niet over welke zender Johan het hierboven heeft, maar in de MX-12 zit dit al voorgeprogameerd.....

Of ff vragen aan Ton.nl of hij de cementmixxer mee neemt. Daar past hij zeker wel in. MX-12 en Depdart tegelijk :lol:.

Hmm.. ben van 7 tot kwart voor 10 bezig geweest, ontvanger enzo staat goed maar ik krijg da mixer gedoe maar niet aan de praat. Ik neem alles morgen wel mee, en dan kijken jullie maar even...

Tim

Of ff vragen aan Ton.nl of hij de cementmixxer mee neemt. Daar past hij zeker wel in. MX-12 en Depdart tegelijk :lol:.

Zeker! kom maar effe langs, dan mixen we dat!

Eventueel ook wat cement er gelijk bij, dan zitten de instellingen ook 'vast' ;-)

Allen een fijn vliegweekend gewenst! Helaas heeft de baas me weer nodig morgen...

Frank, heeft even binnen 10 seconden (Daar deed ik 3 uur over, en nog niet gelukt) de mixers goed gezet.... Helaas werd de Depdart door mij wegegooid en Frank gaf een beetje down, en bots mee kapot.... Ook nog net verkeerd in me fietskar gelegd, waardoor die klemde nog verder kapot.... Denk dat ik een nieuwe moet gaan maken...
Is het mogelijk eentje van Triplex te maken? Heb hier nog zat platen liggen.

Tim

zo leuk dagje weer vandaag en mn airwolf heeft zn maiden gehad:banana: ik heb vanavond nog mn hekroter volgens de instrukties van rob afgesteld en ook de raetraks goed afgesteld en de hevels redelijk geborgt als het zo goed gaat laat ik het zo anders maak ik de stang van masief aluminium morgen maar weer ns proberen ze geven goed weer op :yes:

mvgr johan snijders

Was vandaag heerlijk vliegweer.
Ik ga dadelijk even, nog de Depdart uitsnijden maar ik denk niet dat ik hem afkrijg voor morgen vanavond nog kermis en morgenvroeg de kater uitslapen, haha....

Tim

Helaas blijft het maar regen, ik blijf vanavond dus lekker thuis:(.
Heb het met Erik, nog is over de Depdart gehad en heb besloten maar iets van een Zagi te gaan maken omdat dit beter landen is.

Ik zou nog wat mensen de link geven van het bouwverslag van het bouwkitje van de F-14, die ik bij Aviodrome gekocht had bij deze dus maar aan iedereen [109788] f-14a-black-tomcat .

Groetjes,
Tim

Laatst bewerkt door een moderator:
Erik, ik zal morgenvroeg even op het werk kijken of we ze hebben.
Morgenmiddag ben ik er, als het niet te hard waait met me vliegtuig.
Zondag ben ik de hele dag in Havelte, op de landmachtdagen.

Groetjes,
Tim

Haha, ik hoef morgen dus niet meer te kijken;)
Denk toch niet dat we het hebben, is denk ik te klein voor ons...

Tim

Back