the Wings Nistelrode , verzameltopic

epptje:rolling:nobe n sleepswever rertro vintage ook gechikt voor wat licht acro werk wel n licht opknapper:yes: maar dat komt zeker goed eerst maar ns testen als hij goed presteert gaat er n resauratiprojekt komen:yes:

iemand die (op een goede) vrijdag naar het veld komt? ik zal er al 's middags zijn met een maat van mij. misschien dat we in de vroege avond er ook nog zullen zijn, maar later in de avond zal ik waarschijnlijk niet meer mogen vliegen :proost:

vanvond de pilatus b4 opgehaald en gezien zijn leeftijd ziet hij dr nog erg redelijk uit:yes: dus binnekort wat kleine reperaties uitvoeren dan inbouwen en testvliegen ben erg benieuwd:grin:

Mooi Johan! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :D

Neem je hem mee als je weer gaat vliegen ? :P

Ik ben er morgen middag trouwens ZOIEZO bij. Jeron, vanaf hoelaat ben jij op het veld te vinden ? En neem je je calmato mee ? :p kunnen we synchroonzwemmen XD

ik neem calmato mee en typhoon
die maat van mij kan dan een x aan de kabel vliegen en dan kan ik showen met mijn typhoon... als jij ook een kistje mee kunt nemen om te pochen, kunnen we hem misschien over halen om ook lid te worden :D

Ik kan mijn nieuwe yakje wel meenemen dan om showen :D vliegen zal die alleen niet doen :o moet er nog een motortje voor halen :o

Verder heb ik op het moment geen stuntkistjes :(

Maar vanaf hoelaat ben jij er nou ongeveer ? :p

Zo'n mooie en windstille avond en niemand op het veld.:confused:

Had er niemand zin om te vliegen of is iedereen vanmiddag al geweest.

gr Frank

vandaag echt een heerlijke dag gehad! overdag een paar x gevlogen met de taxi. niet met piper want er stond een rare wind en ik ken de piper nog niet zo goed.
eind van de dag, onder begleiding van frank toch nog een vluchtje met de piper gemaakt!.

had meteen de smaak te pakken, en ben samen met johan s. nog tot 21:00 gebleven, en heb in die tijd nog 6 heerlijke vluchten met de piper gemaakt! kist vliegt als een droom zo lekker en het landen gaat geweldig :D zit alweer te dromen over mn volgende vlucht :D

Laatst bewerkt:
Back