the Wings Nistelrode , verzameltopic

erg mooi dat jully goed gevlogen hebben al waaide het zo nu en dan toch flink dacht ik :yes:volgend weekent nog n 2 tal meetings vliegen en in juni ook 2 en dan gaat de hele boel mn huis uit ter opslag vanwege n zeer grote renovatie van mijn huis:yes: dus na juni geen vliegen voor mij alleen stof en beton ruimen en de boel proberen aan kant te houden maar dan heb je straks ook wat:yes:dit gaat n paar maanden duren totdat ik weer helemaal gesetteld ben:yes: ook onze pipermeeting/flyin ga ik waarschijnlijk dit jaar mislopen mn huis gaat ten allertijden voor mn hobby dat moet gewoon tot in de puntjes keurig netjes zijn:yes:

Ik ben vanavond indien mooi weer zoiezo op de club, ik zie wel of er nog andere komen om te vliegen dan :p Weer zit er iig GOED uit namelijk! vrijwel geen wind, dus dat word piperen :D

hier vallen er wat druppels uit de lucht, ik verwacht (maar weet niet zeker) dat er vanavond wat meer zal gaan vallen :s

Hier is het warm en 24 graden met veel zon, echter jullie hebben niets aan deze info. Hier is namelijk 500 kilometer verder.

Als je vannavond gaat vliegen dan veel plezier. Ik mis het hier om te kunnen vliegen. Er is namelijk nergens fatsoenlijk plek om te vliegen, maar dit draadje hou ik wel bij, zoals je ziet.

Laatst bewerkt:
Mijn onderdelen zijn binnen. En natuurlijk meteen opgebouwd.
Nu de hele zaak opnieuw afstellen etc.
Het zal nog wel even een paar dagen vragen. Heb wat weinig tijd voor de hobby's.
En ik wil het toch wel zorgvuldig doen (dus de tijd ervoor nemen). Je kunt het maar 1 keer fout doen.

Jurgen, goede vakantie En laat het hier gewoon ff zitten.

En iedereen die wel aan vliegen toekomt: geniet ervan, en houdt het heel.

en hij is binnen!!! heb 'm al uitvoerig bekeken en ben al halverwege de bouw-handleiding (zonder te bouwen :p)

volgende week even een nieuwe afspraak maken met Johan S. omdat er gister wat tussen was gekomen. en even bespreken of ik dan ook mijn Piper-aanwinst mee mag nemen :D

van't weekend ben ik er niet bij.
Michael, wanneer kwam yannic oaw?

Back