the Wings Nistelrode , verzameltopic

Ik kom vanmiddag ook vliegen.

Zondag sta ik in Beuningen op de Lentefeesten naast de tent met de sim beamers van modelbouwonline.nl :D

Mvg Johan

ik ben er vanmiddag om 12.30!
neem alleen niks mee want ik kan het asje van de typhoon niet maken thuis.
maandag even op school proberen...

Voor een paar lipo,s van zo een speelgoed helitje :D hoef je geen auto te laten lopen tijdens het laden.

In je volvo zal wel een van 55 of 60 A in zitten.

Mvg Johan

Allemaal veel plezier vanmiddag! Helaas helaas heb ik vanmiddag een bruiloft ;-) dat wordt afzien dus (vooral morgenvroeg vrees ik, haha). EvB heeft mijn calmato-vleugel weer supernetjes gefolied, dus hopelijk vlieg ik die de volgende keer er niet af! Zonder duct-tape is toch wel netter...

Vandaag idd op het veld geweest en die gast-vlieger die kon er wat van:!:
Hoe die met zijn vliegtuig stunt is machtig mooi. Daar zal menig clubgenoot nog aardig wat vlieguren voor moeten maken.

Al om al een mooie, helaas korte, middag.

Micheal, Björre zit nog helemaal vol dat Sully mee nog vliegen. Hij deed alles na en vertelde alles zo druk aan zijn mama dat die het eerst niet snapte. Tot ze de foto's zag. Dank je wel.:p

hoelaat begint het morgen in oss eigenlijk?
vanmiddag ben ik er niet; werken van twaalf tot twaalf (en waarschijnlijk zelfs langer)

Ontmoeting van meerdere clubs op het veld van Delta Oss. Alle soorte toestellen zijn welkom.
Datum: 22-05-2011
Van: 10:00 tot: 17:00

Tja, Ik ga er vanuit dat het de moter is geweest. Ik heb hem los en wat blijkt. Van Boven is hij een beetje zwart en er ligt een koper ringgetje op.
Dus nu wachten op de nieuwe moter, en die komt maandag.
Dus dinsdag is het weer vlieggen. ( hoop ik )

Vandaag mijn Zagi in een boom geland.
Bedankt Jan, Johan en Frank voor de redding!
Servootje was gestript, is alweer vervangen.

@Rob:
Ik heb nog maar 2 prop adapters van 3,17 mm. Laat even weten of je ze wil hebben?
Dan breng ik ze morgen mee.

Is dit iets?
http://www.rc-addict.nl/rc-addictnl...dapters/502-kd-colet-adapter-voor-3mm-as.html

of dit:
RC Plane CNC Aluminium 3mm Colet Propeller Prop Adapter - eBay, Parts Accessories, Aeroplanes, Radio-Controlled, Toys Games. (Eindtijd 13-jun-11 10:26:01 CEST)

Ik kom morgenmiddag ff naar de meet bij Delta.
Er wordt harde wind voorspelt, dus zal meer praten dan vliegen worden. Maar daar is een meeeting ook wel een beetje voor.

Het laaste is precies wat ik bedoelde Erik. Bedankt :lol:
Ik bestel ze wel op E-bay.

Ook de onderdelen van de 450Pro TT maar besteld.
Helaas is de haaksel overbrening van de torqtube in het mechaniek stuk. Dit ging, na een niet geplande autorotatie (accu emptie, dood, flat), stuk door dat ik in een kuil landen. Je hebt op dat moment maar één keus en dat is landen. De plek kon ik niet goed zien of er een kuil zat. De heli kwam schuin te staan en daardoor raakte de hekrotor de grond. Als gevolg "rats" alle tanden van de haakse overbrening.

Zie jullie vandaag tussen 12:00 en 13:00 bij Delta.

Groetjes Rob.

Back