the Wings Nistelrode , verzameltopic

Neen, even iemand van atomonderdelen voorzien. Dus kan toch niet vroeg.

Morgenavond ben ik er iig. Denk tegen 19.00 uur.
Jurgen, als je mee wilt rijden hoor ik het wel.

Als ik morgen kom, dan rij ik even appart sorry. Het gaat vandaag wat minder met mijn vrouw en ik wil, indien nodig, ieder moment weg kunnen. Het zal wel meevallen, maar toch voor de zekerheid

Vanavond nog gelest met Frank 4.
Frank heeft vanavond zelf een aantal keren gestart en geland!
Frank 2 kwam ook kijken, het gaat weer een stuk beter met zijn arm.
We waren verbaasd dat wij de enigen waren op een perfecte vliegavond...

Ja helaas moeten werken vanavond :o Mischien dat ik er morgen avond bij ben, en donderdag avond heb ik ook tijd, en vrijdag middag en vrijdag avond :p Zaterdag weet ik nog niet en zondag is berenvliegen :D

Dus laat maar weten wie er wanneer is :p ik heb deze week genoeg vrij XD

Alleen balen nu dat mn kleine extra al weer op de reparatie tafel ligt :S Zelfde als vorige keer. Motor blijkt dus niet ontploft maar gewoon exit engine. Gelukkig weer genoeg mensen die het zagen gebeuren, en ook erg veel reacties gekregen van, dat moet gewoon niet kunnen bij zo'n kist. Dus maar weer even afwachten hoe dit gaat aflopen. Hoop em natuurlijk weer z.s.m. te kunnen vliegen :o

Dan is vliegen maar betrekkelijk. Hoop dat het snel beter gaat.

Het was inderdaad een mooie avond, had alleen geen tijd om te gaan vliegen.
By the way, welke nummer Frank ben ik eigenlijk?

???????????????????????????????????????

Alleen balen nu dat mn kleine extra al weer op de reparatie tafel ligt :S Zelfde als vorige keer. Motor blijkt dus niet ontploft maar gewoon exit engine. Gelukkig weer genoeg mensen die het zagen gebeuren, en ook erg veel reacties gekregen van, dat moet gewoon niet kunnen bij zo'n kist. Dus maar weer even afwachten hoe dit gaat aflopen. Hoop em natuurlijk weer z.s.m. te kunnen vliegen :o

Gadver.... je heb niet echt geluk met die kist.:!:

Laatst bewerkt:
Oka dan weten we dat ook weer. Is wel lekker makkelijk te onthouden zo.:yes:
Nu is het gewoon wachten op frank 5 en 6 etc, net zo lang totdat we een heel elftal hebben. Kunnen we voetballen:!: Het veld ligt er al:D

Is inderdaad mooi kut van je extra michael....
maar welke frank ben ik dan.....ik blijf bij 773 dat kan ik makkelijk onthouden aangezien dat mijn personeelsnr is ;-)...het was echt super gisteren....opstijgen is makkelijk..landen is kut lol maar 3x zonderchrash ikke is blij......
vanavond kan ik niet en de rest vd week is volgens mij slecht weer.....
voor hen die vanavond gaan.have fun

Ja idd, maargoed. Ga nu eerst kijken waar de winkel waar ik hem heb gekocht mee komt, anders gaan we zelf een motormount bouwen (johan dan :P)

Opstijgen is inderdaad makkelijk, en landen is in het begin k*t ja, maar naarmate het beter lukt en je landingen mooier worden, kun je er echt een sport van maken. Als het rustig is op het veld ben ik daar ook vaak mee bezig met de piper, om een zo mooi mogelijke landing te proberen te maken. Dan word het ineens erg leuk!

Rest van de week zeggen ze idd slecht weer, erg balen :( Hoop dat ze er eens GOED naast zitten...

maar welke frank ben ik dan.....

Volgens mij ben jij nou net Frank 4.
Athans als ik ondersstaande bekijk. Jij krijgt toch les van Erik?:yes::)

Vanavond nog gelest met Frank 4.
Frank heeft vanavond zelf een aantal keren gestart en geland!
Frank 2 kwam ook kijken, het gaat weer een stuk beter met zijn arm.
We waren verbaasd dat wij de enigen waren op een perfecte vliegavond...

Micheal jij bent er toch vannavond gewoon wel met je andere vliegtuigen.

nummer 3 is voor mij goed zat. En een frank is meer waard dan een johan. Zelf voor de euro al.
Genoeg slappe klets, tot vanavond.
Frank3

Ik weet niet wat er aan de hand is met mijn 450.:(
Ik heb er net mee gevlogen en in normal vliegt de heli al in low stick terwijl bij idle up hij pas over midstick begint te liften. Zender instellingen zijn goed.
Daarbij heb ik problemen met mijn gyro. Deze begint af en toe spontaan te knipperen en dan slaat mijn achter rotor kompleet uit. Wat het kan zijn is een raadsel, echt vrolijk word ik er niet van.:(

:mad:Ik ben bang dat de klap toch meer heeft gedaan dan dat me lief zou zijn.

Pas op hè hou ons niet voor de gek, wij zijn wel in de meerderheid.:evil:

Tot vanavond
mvg Frank 2

@plottertje, ik heb je spullen vanavond bij.

@Jurgen,
Klinkt vreemd. Ik ga ervan uit dat je alles weer goed hebt afgesteld. Dan kan het zijn dat le last hebt van statische elektriciteit agv de belt. Daar zijn wel discussies over op de diverse forums. Meestal wordt de tailboom geaard naar het motorblok.
Het kan ook zijn dat er toch een servo niet goed meer is. Deze beïnvloed dan de rest van de elektronica.
Dat kun je proberen uit te sluiten door steeds een servo te vervangen.

als je vanavond komt probeer ik even te kijken. Ik ben er tussen 18.30 en 19.00 uur. Misschien iets eerder.
Frank3

Back