the Wings Nistelrode , verzameltopic

Dat was accu 4.
Alleen is het normaal dat ik na 3 accu's de schroeven van de bladen weer wat moet draaien. Ik kwam net bij accu 4 er achter dat als hij op start de bladen "dubbel" slaan. De bladen stonden vast, maar staan nu weer zo los dat als je er een keer tegenaan duwt dat ze met 1 vinger gewoon weg te duwen zijn, zonder dat de as maar 1 beweging geeft.
Ik ben bang dat die schroeven net lekker jofel zijn. Zijn die los te bestellen. (boutjes met rubber moertje )

Goed bezig! :thumbsup:

Hoop dat de wind zondag een beeeetje meevalt! dan kunnen we weer heerlijk vliegen!

En ik heb de GEHELE dag vrij, dus voor degene die tijd en zin hebben, 's avonds kan ik ook aanwezig zijn :p (als er niemand is ga ik wel naar huis dan XD)

Ik wil helemaal niet genezen van het helivirus. Een vliegtuigje voor erbij. Veel verder zal het niet gaan. Maar ik zeg nooit nooit.

Mooi dat het trainingskruis eraf is. Het gaat dus lekker.

Net terug van de shop. En het is een Calmato Sports geworden.
Zo kan ik mooi met een laagdekker oefenen tot m'n Fourstar klaar is.

Ik ben alleen aan het overwegen om hem meteen om te bouwen naar een taildragger. Doen of niet doen???

gr Frank

Gefeliciteerd met je aankoop frank :D Zondag al vliegen ? :p haha. Ga je denk ik veel plezier aan beleven, en is een heel goed 2e model!

Taildragger zou ik wel doen, vooral op ons veld. Kijk maar naar mijn taxi, minste of geringste valt ie al om....

Proficiat met je aankoop!
De opvolger van de sports is de sports ST, dat is ook een taildragger.
Dat zal niet voor niets zo zijn...

hey Jurgen,
kijk de schroefdraad en de borgmoertjes even na. Dat spul kun je bijna overal kopen.
Zonodig gewoon vervangen. Kan goed zijn dat alleen het plastic van het borgmoertje versleten is.

Is al geregeld Frank. Ik heb de borgmoertjes al vervagen en heb nu 28 reserve. Ik heb alleen niet meer kunnen controleren ofdat het nu is opgelost, want het waaide te hard naar mijn zin.
Misschien dat het morgen gaat lukken,maar ik ben er bang voor

Het ziet er inderdaad naar uit dat het flink zal waaien. Dan is het niet leuk meer, en wordt het meer vechten tegen de wind.
Ook leerzaam, maar dan wel als je iets verder bent. Als ik jou was liet ik hem aan de grond staan. Daar is die heli gewoon te mooi voor.

Ik denk dat ik er idd vandaag niet ben. Ik kijk naar buiten en naar de 3 kleurenvlag en dan waait het, voor mijn gevoel, te veel. Ik ga maar niet vliegen:( en lekker koniginnendag vieren met mijn vrouw en kind.:D
Misschien dat ik of wij straks nog even kom aanwaaien, voor de gezelligheid.

Back