the Wings Nistelrode , verzameltopic

onder de autobanden laten liggen?

Nee, want als hij daar onder zou liggen dan zou hij richting afvalbak kunnen ipv fabrikant.:D

De zender reageerde niet meer op de linkse knuppel. Drukte je de knuppel een beetje naar beneden en maakte hij wel kontact. Maar met een knuppel die happert, is vliegen toch wel erg lastig geworden.:confused:

En zo goed :D ben ik ook weer niet;)

dat moet niet kunnen nee en vliegt inderdaad ook wel lastig.

zijn er mensen die wel naar het veld gaan vandaag? ik zie de bomen hier wel redelijk op en neer gaan, maar de lucht kijkt mooi blauw (al zegt dat natuurlijk niet veel)

ik denk miet dat het er voor mij inzit. Boodschappen etc. En best een hoop wind.
Volgende keer beter.
Nu aan mijn nieuwe canopy werken. Ook hobby.

Teveel wind voor mijn tuig.gisteren avond heel ff geweest.was geen
Doen..corrigeren corrigeren en nog eens corrigeren...
Das niets voor de ongeoefende vlieger..
Jammer maar helaas..
Michael zou jij je 06 ff kunnen sturen...aangezien jij veel op t veld bent.
Txs gr frank

hé Johan, alles zit op zijn plek, alleen mis ik nog een passend schroefje voor de cilinderkop. het is inderdaad een andere maat... even kijken of die zo aan te komen zijn en anders moet ik 'm zelf maken (als ik er een snijplaat voor heb..)

morgen mits droog, ben ik er weer! hoop dan toch eens mn yak te kunnen maidenen :p word wel tijd, anders duurt het dadelijk net zo lang als met johan zn decathlon :p

ja dat snap ik allemaal wel :p ik heb er ook vanalles aan moeten doen XD

Maar ik bedoel: vanaf het punt van vliegklaar (1ste poging) totdat die werkelijk de lucht in ging :p

Wedstrijd wie de langzaamste is?
Goed werk heeft tijd nodig.

Als ik vanavond kom zal het in de avond zijn. En dat geldt ook voor de andere doordeweekse dagen.

Wedstrijd wie de langzaamste is?
Goed werk heeft tijd nodig.

Als ik vanavond kom zal het in de avond zijn. En dat geldt ook voor de andere doordeweekse dagen.

Jaja heli wint dan wel hoor :p

En goed werk heeft tijd nodig, maar wat jullie dus niet snappen en ik de hele tijd bedoel!! is de tijd tussen, VLIEGKLAAR en ook daadwerkelijk de lucht in. Daar is de uitspraak goed werk heeft tijd nodig totaal onzinnig :p

En idd, als je vanavond komt zal dat niet overdag zijn nee :p

Back