the Wings Nistelrode , verzameltopic

Oh leuk johan :D En hoever is je kleine piper ? :p en de decathlon, nog tijd voor gehad ? :o

Ik zit trouwens te twijfelen om zaterdag naar die meeting te gaan, kan niet te laat thuis zijn, en ik weet dat ik altijd blijf hangen XD

Vanavond lekker gevlogen. In het begin wat spatjes, later gewoon droog en afnemende wind.
Michael ging ook lekker met zijn Yak, om van zijn jet maar niet te spreken. Zijn maat had een walkera 36 heli bij zich. Een en ander aan ingesteld, maar is nog niet helemaal af. De tail zit nog niet lekker. Komt ongetwijfeld goed.
Het was weer gezellig.

Idd. Het was zeer gezellig. En die funjet van Micheal knalt er echt op los.:D
De laaste puntjes op de i zijn gezet in afstelling van mijn 450. Nu weel lekker vlieggen.:p

wie is er morgenmiddag? als het weer meezit gaat de Piper de lucht in en ik hoop dat ik nu de beaver in kan laten lopen. heb nl een hulpstuk gemaakt voor de startmotor :D

Ik had gisterenavond bergrepen dat er morgenmiddag wel wat piloten aanwezig zullen zijn.
Misschien dat ik zelf ook nog wel even kom.

gr Frank 2

Als het weer het toelaat ben ik er rond 19.00uur overdag gewoon werken....
En michael al progressie met mijn piper ;-)......
Ik heb het logo gevonden.nu nog ff wachten op mijn print papier een natuurlijk op mijn piper....
Vol verwachting klopt mijn hard ;-)...

haha het weer zal het wel toelaten :p dat beslis je zelf he, wanneer het te veel is.

Piper nog niet mee begonnen, gister zelf naar de vliegclub geweest, en vandaag gewoon gewerkt. Volgende week vliegt zoiezo ;)

Back