the Wings Nistelrode , verzameltopic

Haha ja ze is vandaag en morgen bezig voor dr afscheidsfeestje, samen met een vriendin. En zondag is mn vaste vliegdag :p en daar komt nog bij dat ik dr nu aankomende 2 weken iedere dag zou kunnen zien, want ik krijg dadelijk vakantie :p

Als er vanavond wordt gemaaid zou ik iemand die er de tijd voor kan vrijmaken willen vragen om de gaten in het veld te dichten zodat we weer een bruikbare start en landingsbaan hebben. Omdat ik vandaag geen tijd kan vrijmaken.

groetjes Johan

Ik kom net terug van mijn afspraak. en ik ben bang dat het vliegen niets meer gaat uithalen vandaag.:( (baal-Baal-Baal)

En misschien ben ik er morgen wel even, maar dan niet om te vliegen. A-fijn even afwachten hoe alles ontwikkeld.:vamp:

Net terug van het veld. Ze gingen na het nakijken van de maaier meteen aan de slag (met maaien). Grote kans dat ze je boodschap missen.

Crashteller 2011: +1....

Het schijnt dat je vliegtuig beter bestuurbaar blijft als je de antenne wel uitschuift... zucht...
Komen ze nou mee, na een paar jaar... ;-)

Maar, wel reparabel, zal helaas wel even duren met mijn reparatiekunde en kluslust ;-)

Vervelend:(, maar door schade en schande word je wijs. Het is alleen duur leergeld. Dit heette toch "Hobby".:D ( thans dat maken ze mij ook bij iedere crash wijs).

Suc-6 met repareren Ton:!:

Back