the Wings Nistelrode , verzameltopic

Heb het nog even opgezocht: mijn voeding levert 14Amp bij 24V.
De hyperion lader doet max 250 Watt. De voeding blijft de lader dus altijd voor.

Ik heb nog een oude computervoeding staan. Als je vader die kan ombouwen (handleiding staat ergens op heli-addicted.nl en ook op helifreak.com (bob's techroom onder de 101-thread) kun je die wel van me hebben.
hoef je alleen maar een lader aan te schaffen. Scheelt weer.

Ik heb een 200W 6S lader van Turnigy bij hobbyking. Z'n 35 euro dacht ik. En een voeding van Graupner deze kosten toen (7 jaar geleden) 50 euro.
Ook heb ik een Shultze die echt alles aan kan, maar die zijn erg duur (een nieuwe 450).

Groetjes Rob.

Dank je wel. nu moet ik er wel uit kunnen komen. Frank, ik zal even vragen ofdat mijn vader hem kan ombouwen.

P.s. is er nog iemand vannavond op het veld?

Voor mij wordt het deze week niet veel;
Afgelopen vrijdag mijn Pulse gecrasht.
Als de setup niet beschadigd is, transplanteer ik die naar een ultra stick.
(komt hopelijk eind v/d week binnen)

Hoe was de piper meeting en de fly-in?
Jullie hebben geboft met het weer!

Wij hebben je gemist op het veld, en je hebt ook wat gemist het waren twee geweldige dagen met veel vliegtuigen en de nodige demo's het weer was ook goed tot zondag even na vieren toen er wat druppels vielen maar later klaarde het weer op zodat wij in alle rust konden opruimen en even hebben nagepraat over de succes verlopen meetings.

groetjes Johan

Fijn dat het zo'n succes was!
Ik vind het jammer dat ik het gemist hebmaar ik had verplichtingen...

Afgelopen vrijdag was er nog een bezoeker die misschien lid wil worden met zijn heli.
Hij is beginner en heeft een 450 aangeschaft.
Natuurlijk heb ik even reclame gemaakt voor de club en heb hem wat info gemaild.
Ik heb hem ook even laten zien hoe je een vliegtuig crasht en wat met de Zagi gedold.

Ik hoop dat ik deze week de Zagi nog even kan uitlaten. Maar woensdag kan ik alvast niet. Het weer belooft de tweede helft deze week niet veel goeds...

Dat zal niet gebeuren.
We hebben er al 1 om kunnen praten, en dat worden er nog wel meer.:evilbat:
;)

De Calmato is al weer gerepareerd. Morgen nog wat folie erop en dan kan hij weer de lucht in.
Het valt me trouwens wel op dat zo'n ARF wel heel sumier gelijmd wordt. Er waren meer verbindingen los dan dat ik op het eerste gezicht dacht.
Geen wonder dat die dingen zo goedkoop zijn.

mvg Frank 2

citaat:
heli's zijn in opmars. Pas maar op direct zijn ze in de meerderheid.:razz:

Ben nie bang nie.
We kunnen elkaar toch op een vriendelijke manier afzeiken?

Heb ik jullie niet voor nodig. Wat plenst het hier nu.
En ik ben heel blij met de manier waarop dat onderling toch allemaal fijn verloopt. Vooral zo houden. Wat je vliegt maakt me niet uit, als je maar vliegt, en vooral bij the Wings.

Leuk als er nog iemand bij komt. zien hem wel komen.

Ja de vleugelvliegers zijn en blijven altijd in de meerderheid en anders vliegen we gewoon een paar keer laag over het veld.(grapje)

groetjes Johan

Back