the Wings Nistelrode , verzameltopic

Michael16tsx zei:
Nee morgen niet. Morgen ga ik annelie mee wegbrengen naar schiphol.

Wens haar heel veel pelzier en succes. We zien haar wel weer over 3,5 maand.
Hopelijk jouw eerder.

En er worden geen vliegtugen of helis uit de lucht gevlogen. Dat heb ik al eens mee gemaakt (Four Star vs Acromaster, Four Star won met wat schade).

plotterwelt zei:
Maar de Heli vliegers hebben er minder vliegklaar .

Hebben die schade zijn ze lang niet meer te zien op het veld

Wij pakken dan gewoon het volgende model , desnoods een EPP,er

Mvg Johan

Volgende Heli staat al klaar. En zo heb ik er nog twee. Plus nog min. 3 vliegtuigen.

Groetjes Rob.

Nee johan we hebben je niet gemist , je bent er anders toch ook niet ?

Dan valt dat met een meeting ook niet op.

Mvg Johan

ik dacht wel dat ik niet meer gewenst was:yes: die geluiden waren er al met de aansteling van het nieuwe bestuur!!!:sad: ik al ik denk dat ik zeker! in het verleden meer bij THE wings gevlogen en betrokken ben geweest dan jij meneer plotterwelt:yes:en nu het the wings weer voor de wind gaat hebben ze je niet meer nodig goed zo ga zo door!! en hoe zou dat nu komen denk daar maar ns over na!!:yes: helaas zijn er ooit ook nog andere dingen als alleen vliegen!! en als die opgelost zijn dan is er weer ruimte voor de hobby!! ik zit hier letterlijk en figuurlijk mn kop boven het water te houden:yes: en het enige waar ik n uitvlucht naar heb is is de vliegclub waar ik het erg naar mijn zin had zowel zonder als met toestel:yes: en ook dat word mij gewoon afgenomen jully zijn bedankt!!!!!!!!!!!!!!

maar je kan het krijgen zoals je wil hoor:yes: dat ik en ook mijn vader de oprichter van MVC the wings op deze manier te schande word gezet vind ik ronduit belachelijk:yes: gelukig heeft mijn vader nog n andere club opgericht waar wel!! met respekt naar de oudere vliegers gekeken word:yes:

gelukig heb ik nog wel echte vrienden bij THE WINGS die mij dus wel begrijpen:yes: verder maak ik hier geen woorden meer aan vuil en ga gewoon verder met mijn!!!! leven

ik dacht wel dat ik niet meer gewenst was:yes: die geluiden waren er al met de aansteling van het nieuwe bestuur!!!:sad: ik al ik denk dat ik zeker! in het verleden meer bij THE wings gevlogen en betrokken ben geweest dan jij meneer plotterwelt:yes:

Hoe kom je daar nu weer bij johan dat je niet gewenst bent . :(

Volgens mij zit er iets anders dwars .

Ook alle leden van het bestuur hebben nog nooit zoiets verteld .
Alle bestuursleden zijn nu vliegers die bijna elk weekend vliegen op de club.

Vroeger heb je vast meer bij the Wings gevlogen als ik , ben eerst 2006 lid geworden .

Maar sinds ik lid ben vlieg ik elke week als het weer het toelaat.
Jij bent er dit jaar niet vaak geweest om te vliegen , dit is ook je eigene keus maar dat ligt niet aan het bestuur maar aan je zelf .

Ieder lid is gewoon welkom op de club , de ene niks minder als de andere .

Mvg Johan

Sorry dat ik me er even mee bemoei, als "groentje binnen de club".
Samen een keer een goed gesprek onderhouden onder 4 ogen, zal al veel kunnen oplossen. ( athans dat denk ik)

Jurgen,
Ik weet nog niet of ik vanavond kan. Krijg in de namiddag nog visite.
Trek dus even je eigen plan.
Als je die voeding nodig hebt hoor ik het wel.

Als je die voeding nodig hebt hoor ik het wel.

Nee, want mijn vader kan hem niet ombouwen. Wel heeft hij mijn oude lader weer aan de gang geholpen, echter kan die gewoon niet goed met 6cels overweg. Daardoor smelt de handel en is het uiteindelijk een keer echt afgelopen.

Nu kan ik wel weer even vooruit.

Maar ik ben bijna jarig, dus dat gaat goed komen.:)

@ snijders:
Het doet me zeer om te lezen hoe teleurgesteld je bent.
Voor zover ik weet is IEDEREEN welkom bij The Wings en heeft iedereen respect voor elkaar.
Ik weet dat je door omstandigheden een tijdje minder actief bent en dat vind ik jammer voor je omdat ik weet hoeveel modelvliegen voor je betekent.
(ik neem aan dat de andere leden er ook zo over denken)

Vaak worden er opmerkingen op het forum geplaatst die bedoeld zijn met een knipoog. Ik ben bang dat een of meerdere opmerkingen verkeerd overgekomen zijn.
Met tekst alleen mis je een hoop informatie die je in een gesprek wel krijgt.
(gezichtsuitdrukking, gebaren, toon van spreken, etc) Daardoor kan een hoop verwarring ontstaan.

Ik ben het met Jurgen eens dat een persoonlijk gesprek veel kan oplossen.
Ik hoop je binnenkort weer op het veld te zien!

Laatst bewerkt:
mooi filmpje Jurgen. een muziekje is inderdaad niet nodig, het motorgeronk is veel mooier om naar te luisteren :D

en het valt bijna niet op dat je piper mank staat, Michael ;)

Johan S., waar je vandaan haalt dat je niet (of minder) gewenst bent op de club, weet ik niet. ik weet wel dat we altijd veel slappe klets hadden en er veel schik mee hadden ;)
kom gewoon een keer naar het veld (ook al is het zonder vliegtuig) en praat weer eens met ons. dan vertellen we je in geuren en kleuren hoe het afgelopen weekend was geweest.
Eric zegt al: op het forum mis je een boel (non-verbale = ongesproken) communicatie!!
tot op het veld :p

Net ook op het veld geweest en even 2 accus leeg getrokken. Zitten nu aan de lader en hij blijkt te werken, dus dan is dit "tijdelijk" ook opgelost.

Rob, Ik zie dat je een persoonlijk The wings you tube account hebt aangemaakt voor filmpjes betreffende de club. Mijn programma kan ze in hoge qualiteit direct onder dat account zetten.

De meeste reacties zeggen dat we het zo moeten laten mbt geluid, dus zet ik er geen muziek onder en is hij dus gewoon klaar.

Als je nu via mijn persoonlijke e-mailadres ( mailtje met de link naar de tijdelijke lokatie van het filmpje) de gegevens geeft van dat wings account dan zal ik zorgen dat het er net zo op staat als nu op het tijdelijke account.
We hoeven dan ook niet moeilijk te doen met de kans dat het direct weer te lang of te groot is.
De rest kun je dan Koppelen met de wings site en kunnen de overige mensen de film bekijken om een inpressie te krijgen van de geslaagde Pipermeeting 2011

Ha Jurgen.
Kun jij toevallig een nine eagle afstellen,ik ben het John ik heb het afgelopen weekend nog met je erover gehad weet je nog?
Ti's die met die hk 500

hey John, terug van vakantie?
Moet er nog naar de ESC van de 500 worden gekeken? Of is dat al opgelost?
En kom jij zondag 4 september nog naar de helimeeting?
Frank3

Back