the Wings Nistelrode , verzameltopic

Blij dat ik nog even kon, de rest van de week ziet het er somber uit.
Succesvolle maiden gehad, heerlijk ding om mee te fladderen.

Ja Erik het is een mooi ding, Echter volgens mij ook heel gevoelig en breekbaarder dan je vleugel.:D

Die vleugel is een combat wing en bedoeld om crashbestendig te zijn.
Daardoor past hij bij mijn vliegstijl!
Frank 1 heeft er een paar gesneden om met een paar man te combatten.
(elkaar uit de lucht botsen)
Bij gebrek aan andere combat vliegers bots ik maar tegen de grond, hekken, bomen en paaltjes...

De stick vliegt heerlijk! Ik hoop hem nog lang heel te houden.

Wij hebben naar het weer gekeken en beslist om vandaag over te slaan mede omdat we ook nog andere verlpichtingen hebben deze namiddag.
Veel vliegplezier voor hen die wel gaan vliegen.

groetjes Johan en Carla

jawel hoor! we hebben heerlijk gevlogen vandaag, af en toe een druppeltje. Maar heb toch met alles wat ik bijhad weer kunnen vliegen :D

helaas wel weer 2 crashes :(

uhm, jeron was met thom aant lessen, en toen kregen ze storing ? kissie lag in de boom, doormidden. hebben ze gelukkig kunnen maken.

Paul was met zn kist doorstarts aant maken, maar bij de doorstart haperde de motor en was ook weg..

thom zn kist was weer gerepareerd ast goed is, en kan weer vliegen. Paul weet ik niet, soort calmato laagdekkertje, maar volgens mij was die ook nog wel te repareren. Vleugels waren nog heel iig XD

Toch jammer van de spullen.
Ik heb nu een 80Amp ESC erop, met een 10T pinion.
Moest ook de ontvanger en sattelliet verplaatsen. Alles zit nu goed vast, en heb snel 1 accu gehoverd als test. Nu wachten op weer voor het veld.

Dat kun je wel zeggen. idd. jammer van de spullen.

Frank ben blij dat hij weer goed in elkaar zit en, zo blijkt, dat het hoveren ook goed goed.
Het weer hebben we niet in de hand, maar het lijkt er op dat het woensdag nog eens goed kan gaan worden.

Tja, zie heet wel.
Jurgen: heb nog geen tijd gehad om die lader af te geven. Wat uitleg erbij is wel handig. Kun je sneller aan het laden.
En evt. moet er nog een verloopje gemaakt worden om de + en - kabels van de accu's aan te sluiten.
Dat is zo gesoldeerd.
Zal begin vd avond wel even bellen.

Back