the Wings Nistelrode , verzameltopic

oke dan , ik krijg ook weinig reactie op de dubbeldekker terwijl ik dat wel had verwacht . :confused:

ja, idd had ik ook wel verwacht eigenlijk :o Maar aan andere kant, ger had zn dubbeldekker ook pas na een redelijke tijd verkocht he, duurde ook even. Komt vast wel iemand langs :D

oke maar als ik de staat van die kist vergelijk met de nieuwstaat van de mijne , en daarbij komt dat die kist voor bijna 2 x zoveel weg is gegaan als dat ik vraag .

maar goed we wachten af . :wink:

ik heb niet echt haast dus ik zie wel , als hij niet wordt verkocht knal ik mijn setup er in met de nieuwe 3w50i die ik heb liggen en dan gaan we daar gewoon mee 3d`en hè :cool:

DSMX mag ook eric ;) en die heeft frank er wel een :p (of zelfs wel een dsm2 (dx7) ?

Zijn, leuke kistjes. maar wel echte 3D bakjes, dus echt HEEEEL erg fel! verkijk je niet op het formaat, want met goeie uitslagen zijn het echt beesten ;)

Nou even voor de het onweer op het veld geweest en 2 accus leeg gevlogen.
Echter bij de 3e accu ging de heli raar doen en was bijna niet controleerbaar.

Nog geen 4 minuten later barste het onweer los meet veel blixem. Ik denk dus dat ik daar gewoon een storing van heb en er eigenlijk niks is met de heli.

kans zit er dik in jurgen :D

Ik heb weer iets moois voor elkaar met mijn heli :D niks nieuws, maar kan 1 truucje nu mooier en vetter :D alst zondag mooi weer is, laat ik wel zien :D

Storing door onweer zou zomaar kunnen. Ik neem aan dat het je 450 was?
En wat deed hij dan vreemd?

@Michael: nieuwe 3D-stunt erbij? Gaat lekker zo te horen.

Het leek net ofdat de giro van slag was. De staat reageerde, maar ook al was de stick terug in midstick, ging de staart nog "even" gewoon door.
Daarbij was de heli moelijk controleerbaar. Ook de servo's reageerde na, zoals omschreven met de staartt

Heli zelf was ook aardig aan het "dansen"

Back