the Wings Nistelrode , verzameltopic

Leggen ze jouw pakketje onder de boom dan ? :D

Heb je met EMS laten sturen ?

Mvg Johan

Ps : de douane heeft jouw paketje niet , het transport bedrijf (post.nl , TNT) doet de invoer .

ja, tankje half vol en dan bij de vleugelbuis oppakken... dan moet ie iets voorover hangen volgens dennis :p hij is dus nog redelijk staartlastig, en nu komt die grote tank dus mooi van pas, want die ligt ver naar voren :D:D

oke, TNT dan.
Maar het blijft lastig.
Verder is mijn Atom550 lekker ge-finetuned.
Moet toch iets sleutelen met dit weer.
Alhoewel ik vandaag nog wat accuus hebt leeggemaakt op mijn kleine oefenveldje.
Was voor die finetuning ook nodig.

Ok top! nogmaals dankjewel eric!

Zo, na 3 volle avonden en 1 hele middag flink klussen, is die eindelijk klaar!

Foto'tje:

IMAG0978.jpg

Dat word vanaf morgen dus weer EINDELIJK VLIEGEEENNN :D!!!

oke kerel geen probleem , jij succes met de maiden morgen , ik hoop dat er hier ook valt te vliegen met windje 5 :confused: hij staat voor ons wel over de lengte van het veld dus ik denk zoizo dat ik ga vliegen .
als het maar droog is .

ja maar wij staan gelijk aan de kust bij hoek v holland he vriend ;)
dus wij hebben er last van en eer het bij jou is is hij al 2 beaufort afgenomen :D

ik hoop dat we allebij morgen kunnen vliegen nietwaar

cheers !

Nou zo mooi isdie int echt neit hoor :p hij is erg lomp gefolied, is niet zo netjes, en je kunt zien dat ie e.e.a. meegemaakt heeft. maar dat maakt allemaal niks uit, als die maar lekker vliegt!

dat klopt ik heb hem in real life gezien en het is niet zo`n plaatje als die schitterende ultimate die je van die hele toffe rotterdammer hebt overgenomen ;)

Nou, vandaag eindelijk weer gevlogen!

Maar helaas een wat mindere landing, omdat ik het stationair vna de motor niet zo heel goed had afgesteld, sloeg deze af bij de landing, waardoor ik een buitenlanding heb moeten maken. De enige schade die ik daarmee heb opgelopen is dat mn onderstel eronderuit ging.

Verder paar puntjes van het vliegtuig:

Propellor toch te groot, zat 16x12 op, maar heb er nu toch maar 16x8 op gezet.

En het zwaartepunt was alsnog te achterlijk, heb nu klein beetje gewicht toegevoegd helemaal voor in de neus, en nu zal het al heel wat beter moeten zijn!

Verder wou ik proberen meskant te vliegen, en dat ging alles behalve goed, kist zakt als een bezetene. Thuis maar meteen een 2x zo grote hevel op gezet!

Dus na een paar uurtjes sleutelen, staat ie weer helemaal klaar te wachten op de volgende vlucht :D

Owja, wat heeft ie toch een moooooi geluidje :D

Met de juiste prop was dat niet gebeurt . ;)

Zo leert hij wel het model te repareren .:murder:

Maar zoals de brabander zegt : komt alles goed.

wanneer gaan we indoren ?
Lijm net een indoor batwing .

Mvg Johan

Back