the Wings Nistelrode , verzameltopic

Leuk dat ie weer vliegt.

Jammer van de buiklanding, maar zon ding kan wel wat hebben.
Schoonheidsprijs haalde hij toch al niet:p.
Toch vind ik dat ook een pluspunt met een dure mooie kist is zoiets toch echt balen...

Volgens mij moeten die kisten best wel wat richting hebben voor meskant.
xtra 60 die heeft ook best wat richting + snelheid hebben voor een mooie meskant.

Hoe is de power nou met die motor en reso op een 2 meter kist?
Gebruik je die hydromount ook?

En nou vlieguren maken....., want dat is ie gewent.:o

Ja idd, jammer maargoed. Dat vind ik idd bij deze kist niet erg, daar was de prijs ook niet naar, en idd hij wint de schoonheidsprijs :p Ik heb zoiets, als die maar vliegt :p

En richting heeft ie nu wss voldoende, staat iig maximaal dus zal nu moeten lukken.

Power weet ik nog niet, had er dus een te grote prop op, wat dus niet goed ging :p heb nu 16x8 erop, en lijkt er wel op dat ie al heel wat meer power heeft nu. Ik ben benieuwd!

Hydromount zit er idd ook op, en ik vind dat ie nu wel erg lekker geluidje heeft :D

Heb em vanmiddag weer ff gestart, puur om even te luisteren :D

En als het dinsdag niet te nevelig is dan kan er weer gevlogen worden volgens windfinder, we zullen zien of er meer gegadigden zijn.

Ik ben er ook niet , heb wel geen kerst verplichtingen maar ik bouw liever als het zonnetje er niet is in deze koude tijd van het jaar .

Of er met straks iets binnen in de hal gebeuren , indoor batwing word vandaag klaar. :D

Mvg Johan

hmm gaat dus niks uithalen vandaag... dan blijf ik ook maar thuis...

Inderdaad, dan maar.....
37a.gif
:x-mas:

Inderdaad, dan maar.....
37a.gif
:x-mas:

nou nou nou idd , ik kruip ook net uit bed na gister een bijna krat bier op mijn kop te hebben gezet .
daarom heb je niks van me gehoord alex !
als ik vanmorgen om 10 uur op rozenburg had gestaan dan denk ik niet dat de yak nu nog " in one piece " had geweest nu , toen ik vanmorgen ging piessen was ik nog lazarus :morning:

Volgens mij is het verboden alcohol te lozen op het riool.

Ik ga er vanuit dat iedereen een goede kerst achter de rug heeft.
Dus nu op naar het nieuwe jaar. Weersverwachting ziet er wat minder uit, dus zal het nog wel weinig vliegen worden.
Zie jullie wel weer als het weer beter wordt, en we vrij zijn. anders op 8 januari.

Haha ja er mag wel meer neit fank :p

Maarre, als je wilt gaan vliegen nog moet je vandaag of morgen gaan, vanaf donderdag meer regen... balen :( en vooral omdat ik vanaf donderdag pas vrij ben :'(

Wat zt ik te springen om met de Xtra te vliegen zeg haha :p

Vanmiddag lijkt het weer me wel vliegbaar.
De Swift is weer klaar.
Ik wil hem vanmiddag rond 14:00 gaan proberen maar heb geen zin om alleen op het veld te staan.
Wie komt er nog meer?

Back