the Wings Nistelrode , verzameltopic

Denk niet dat ik er ben het is me toch te grijs en dan zie je vliegtuig bijna niet en is de afstand heel moeilijk in te schatten.

Koop een zonnebril met van die gele glazen. Er gaat een wereld voor je open.
Bij de Lidl regelmatig in de aanbieding, of voor ca 45 euro bij Rigidheli.com. Veel goedkoper ben ik ze nog niet tegengekomen.
Zal via internet best wel, maar dit is dicht bij huis.

nee ik ben er vanmiddag niet...
maar dat had je waarschijnlijk wel al gezien ;)

wie is er dit weekend? misschien ben ik er zaterdag middag als het weer het toelaat

iedereen alvast n goede jaarwisseling gewenst ik ga 4 januari onder het mes en lig nu al op n ziekenhuisbed thuis :sad:dus hopelijk kan ik dr volgendjaar weer tegen:banana:zodra ik weer goed op de been ben kom ik snel weer naar t veld bijkletsen:yes:

En ook van mij iedereen alvast de beste wensen! en johan, beterschap!

Hier nog een filmpje van mijn 1ste vlucht afgelope wedstrijd. Let op, dit is wel mn slechtste vlucht van de dag haha:

Laatst bewerkt door een moderator:
ik zie wat schoonheidsfoutjes, maar ik moet ook zeggen dat ik het toch niet beter kan
keep up the good work ;)

en Johan, beterschap alvast!!

Laatst bewerkt:
Ik heb nog een indoordingetjevan 50cm en 16,5 gram. die mag je wel lenen voor in het ziekenhuis.

zouden ze dat daar in het ziekenhuis kunnen waarderen erik haha:grin: hhmmmmmm lijkt me anders wel wat:rolling:

@jeron bedankt:wink:

zeg heeft er iemand toevalig nog 4 van die VS3 servotjes liggen nieuw!! dit voor mijn elektro kadet (kleintje)

Mooie kist Johan. Kun je je eigen zwevers mooi omhoog slepen.:rolling:
Beterschap en veel succes met je aanstaande operatie.

Iedereen alvast een goede jaarwisseling toegewenst.:celebrate:

mvg Frank2

Laatst bewerkt:
Iedereen alvast een goed oud op nieuw. Geen vingers kwijt, het vliegen wordt anders zo lastig.

@Johan:
Beterschap en dat je maar snel uit het ziekenhuis bent. Thuis revalideer je toch net ff wat lekkerder. Vooral met zo'n projectje :p.

Groetjes Rob.

Back