the Wings Nistelrode , verzameltopic

Iedereen een goede jaarwisseling.
En raak je toch een vinger of duim kwijt, laat er dan een servokogel opzetten. Linkje naar de stick en klaar ben je.

Vanaf deze kant ook iedereen een voorspoedig en gezond 2012 toegewenst.
En voor Johan alvast beterschap en een vlotte genezing na de ingreep die je moet ondergaan.

Heren!

Ik heb nog heerlijk 2 daagjes vrij, en volgens buienradar word het morgen (maandag) in de middag erg mooi weer! Wie gaat er mee naar het veld voor de eerste vluchten van 2012 ?

De Xtra heeft er iig al zin in :D

Michael , is er zondag weer een F3P wedstrijd ?

Iemand wil de acroflyer overnemen , en hij schreef of ik iemand wist die zondag naar de F3P wedstrijd ging .

Mvg Johan

Nou, het was niet druk. Maar wel een geslaagde middag!

Ik heb mn 1ste 2 vluchten van 2012 kunnen maken, en die zijn succesvol verlopen :D

1ste x is de motor wel weer uit gevallen helaas, maar na wat tandjes meer stationair kwam die de 2e vlucht wel mooi pruttelend binnen :D

Ben verder nog niet helemaal tevreden over hoe die vliegt, maar wil nu eerst even kijken hoe hij het doet met een normaal windje erbij...

Hopen dat het zondag droog blijft met niet al te veel wind zodat er weer gevlogen kan worden ,warm blijven zal geen probleem zijn met een kom erwtensoep met brood en of koffie.

Back