the Wings Nistelrode , verzameltopic

Er zijn maar 2 Frank,s die een Calmato hebben .

En 1 was gelijk als taildragger gebouwd .

Volgens mij kan je nog niet klaar denken Michael .:celebrate::mrgreen:

Mvg Johan

Er zijn 3 franks met methanol vliegtuigen. en als jij had gezegd dat het over calmato's ging had ik het wel door gehad, maar je hebt nergens verteld over welke vliegtuigen het ging johan ;)

Denk dat je zelf nog niet helemaal wakker bent :p

Welke wind? In Almere, aan de randmeren stond 0 wind, en de zeilwedstrijden in Drimmelen zijn afgelast wegens geen wind.

Maar het blijft jammer (ook van het hek.. geintje).

Er was een lichte wind vanaf de hei , en bij de vlogen boven de hei op dat moment .

Bij Zenith was de motor uit en daar was het veld 20 meter te kort .
Hij moest hem dus op het veld drukken om te stoppen.

Bij Frank M liep de motor nog stationair en was dus nog sneller .

Maar om hem over het hek te trekken en op het stoppelveld neer te zetten was hij toch te langzaam . :(

Mvg Johan

komt goed. Ik denk een avondje of 2 en dan is hij meteen omgebouwd tot taildragger.
Ik had me m'n eerste vlucht van 2012 wat anders voorgesteld.
Ik hoop dat dit geen voorbode is voor de rest van het seizoen.:D

mvg Frank2

Die van mij viel ook stil in de lucht maar netjes geland op het veld maar had daar ook geen meter meer over.
De motor begon te proesten nam niet goed meer op en stopte er mee ik denk dat het de kou was.

De halve wereld loopt te proesten, dus waarom die motortjes niet?
Ik houd bij mijn accu's ook een kortere vliegtijd aan. bovendien ook beter met de koude vingers.

Ik heb vanochtend John Ficker aan de lijn gehad. De hal waarin we vorige week hebben gevlogen is nu verhuurd. fijn voor de eigenaar, minder kans op een indoor voor ons.
We moeten toch langzaamaan naar een sporthal gaan uitkijken denk ik.

Die helipiloten hebben een treffen in de koude jarestijd , en daar word bij the Wings altijd ertensoep serveert. :D

Iets met alcohol is bij ons taboe .

Mvg Johan

Back