Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Mooi Michael. En idd zijn we benieuwd naar het eindresultaat.
Die opstaande vlakjes, zijn dat een soort luchtremmen of zo? Dus om langzamer te kunnen vliegen?
Gisteren lekker bij jullie mooie club gevlogen. Bedankt (m.n. Rob) voor de goede ontvangst!
Een genoegen om na 17 jaar weer eens op het veld te staan waar ik vroeger zo graag kwam. Het smaakte zeker naar meer.
Het weer voor vanmiddag ziet er redelijk gunstig uit.
Ik ben van plan om vanmiddag tussen 15:00 en 17:00 even te gaan omdat ik in het weekend niet kan.
Wie komt nog meer?
Gisteren heerlijk gevlogen!
Lekker gedold met de zagi's. ook nog even samen met Thom een tempex paaltje geprobeerd omver te vliegen. Thom was sneller dan ik, heeft het paaltje in drie stukken gevlogen.
Even een vraagje naar aanleiding van mijn laatste landing met de Calmato:
Als ik in een boom landt, is dat dan een crash of een buitenlanding?
ik heb al een topic geplaatst in helikopters electra.
ik zou graag willen leren vliegen met mij spullen maar de afstelling lukt me niet (trimmen)mijn t2m vliegt alle kanten op.is er iemand die mij kan helpen met de afstelling zondag en zo ja naar wie kan ik het beste vragen en vanaf hoe laat.
ik wil kin de toekomst als ik een beetje kan vliegen met die heli wel lid worden van een club maar wil eerst een leren vliegen met de dubbelwiek(leek me simpel maar valt tegen en zeker kwa verkeerde afstelling)
dus is er iemand op de club die mij vrijblijvend wil helpen.
mvg martijn
dit is het draadje van de topic die ik heb aangemaakt.
Hallo Martijn, welkom op het forum.
modelhelivliegen is een vaardigheid die veel oefening vergt.
Ik heb het zelf geprobeerd met een kleinere coax maar na 2 heli's en een veelvoud aan onderdelen ben ik overgestapt naar fixed wings.
Op onze club zijn een aantal helivliegers die je veel kunnen vertellen.
Kom gerust langs op de club en vraag iedereen de oren van het hoofd.
Het weer voor morgen is niet heel gunstig maar misschien komen er toch wat clubleden.
De meeste kans om iemand op het veld aan te treffen is zondags rond een uur of 2.
Houd ook dit draadje in de gaten, sommige leden kondigen hier aan wanneer ze gaan vliegen.