the Wings Nistelrode , verzameltopic

hoi mensen

vanmiddag in nistelrode geweest maar er waren helaas geen vliegers,wel hebben we gezellig gebuurt.dus de volgende keer beter.

groetjes

Het weer was ook niet gunstig.
Ben je nog wat wijzer geworden?

Ik heb nog geen antwoord gehad op mijn vraag:
Als ik in een boom landt, is dat dan een crash of een buitenlanding?

Als hij op de bomen blijft is het een buitenlanding .

Is hij halverwege de aarde is het een crash .

Bijde al meegemaakt. (wie eigenlijk niet bij ons) :D

Mvg Johan

Dan was het een buitenlanding!
Schade: 1 winglet en een paar minimale deukjes in de voorlijst.

@Johan:
heb jij nog een stukje folie in calmato-rood liggen? (25 x 25 cm)

@Jurgen,
Wat doe je dan op het forum???
Gefeliciteerd.

@Michael,
Leuk als er weer mensen bij komen.

Net de gears van de servo's gestript. Reden weet ik nog niet, heli toerde af na de landing.
Verder geen schade. Alleen lastig dat ik ze niet meer heb liggen.

Frank, je kan ook met je laptop lekker buite genieten van het weer forummen hoor! :D alleen maar beter!

Enne, servo's gestrip ? gelukkig dat het op de grond is gebeurd ipv tijdens een flip! wat voor servo's heb je nodig ? mss dt ik nog wel iets (tijdelijk of voor vast) voor je heb ligge ?

jip. zit buiten te ipad-ten.

En servo,s daar kan ik je ook niet aan helpen. Maar wel raar dat dat gebeurd tijdens het aftoeren en niet tijdens het vliegen. Misschien idd een geluk bij een ongeluk dat het niet in de lucht is gebeurd.

Ja, maar er was tijdens het vliegen niks aan te merken. Had hem eigenlijk neergezet omdat er een insect over mijn rug kroop. Stom maar waar. Killed by a bug.
Ik vermoed dat er een servolinkje tegen de canopy aan kwam en er daardoor afschoot.
Dus die canopy heb ik al verder uitgevijld. Het linkje wordt vervangen, en de servogears zijn besteld. Als het goed is vliegt ie dit weekend wel weer.

Ondertussen ben ik aan het uitzoeken welke swashservo's ik op de 450 moet zetten.

Hmm turnigy en bms... niet echt betrouwbare merken vind ik.
Zou eerder kijken idd naar Hitec. Wat een goed opkomend merk is: Savox. Zijn ook niet al te duur.

Voor de 450 heb ik de savox 255 micro-servo's op het oog. Die andere links zal ik eerst ff bestuderen Rob. Evengoed vast bedankt.
Het moeten wel digitale servo's worden, en met een torc van minimaal 2kg.

Ik heb nog een Savox SH-0254mg hier liggen. Zijn precies dezelfde als de 255, alleen geen Coreless servo, daardoor zijn ze ook iets goedkoper. Ik doe niks met de servo en hij is splinternieuw, wou heb in de funjet hebben, maar ben toen voor hitecs gegaan :p

Als je wilt kun je wel overneme ? hoeft niet veel te kosten ;)

@Micheal:
Bedankt voor het aanbod. Ik kom daar begin volgende week op terug.
Ik heb er 3 tegelijk nodig. Dus ook ff zoeken naar de andere.

Back