the Wings Nistelrode , verzameltopic

oke.
Ik wil ze een beetje toekomstgericht bestellen. Medio dit jaar komt Compass met de Warp360. En daar moeten ze ook inpassen. Dus wel micro, maar zo sterk mogelijk en digitaal. Bij voorkeur coreless, maar als het met de sterkte niks uitmaakt vind ik die andere ook goed.
Dat moet ik dus ff uitzoeken.

Voor de Atom hoef ik alleen nieuwe gears te hebben. En die zullen morgen wel op de deurmat liggen.

Het belooft morgen een prachtige dag te worden.
De accu's zijn geladen, Calmato weer vliegklaar.
Ben rond 14:00 op het veld.

Ik wil ook de grote Fourstar weer invliegen op de nieuwe zender .
In 3 weken is het watervliegen in Zeumeren en dan heeft hij alvast weer gevlogen .

De servo van een flap was gestript , moet tijdens transport gebeurt zijn .

Mvg Johan

Leuke kist Ton.

Zo, dat was een leuk weekend, veel gevlogen, vooral zaterdag.
Gister Danny wat geholpen, en zitten prutsen met mijn nieuwe zender om de Big Lift goed te programeren, maar het is gelukt, nog wat kleine dingen, en de Big Lift gaat weer de lucht in. Trainen voor al het berenvliegen....

Danny, mooie kist je Storch... ( Voor foto's zie zijn draadje )

Zo, ik heb er ook weer een TOP weekend op zitten :D Heb eens een weekendje vol besteed aan het vliegen ipv stappen, en dat is me weer lekker bevallen :p Het weer was gewoon PERFECT! en het was weer ouderwets gezellig.

Een aantal gastvliegers meegenomen zondag, wat toch wel voor een licht spektakeltje zorgde, Peter had een erg mooie demo gegeven met zn nieuwe Raven.

Nou maar weer snel op naar a.s. weekend, al zal dat wel minder vliegen worden aangezien er weer een stap weekendje aan zit te komen :p

op zondag lekker gevlogen en ook gekletst.
En maandag met een paar man de heli's nog eens uitlaten. En de paar vleugelmannen vlogen een piepschuimen paaltje aan gort.
hij ging dus weer lekker, en alles weer heel naar huis.

@ CaJo:
Ik vertelde zaterdag dat het gat in de windzak gemaakt kan worden door er een lapje overheen te plakken.
Let op:
Ik zei dat het met CA lijm kan maar dat is niet zo!
Ik las net ergens dat CA het nylon aantast.
Het kan wel heel goed met contactlijm. (bison kit oid)

Afgelopen zaterdag was weer eens ouderwets gezellig.
Iedereen bedankt voor het onderhoud aan het clubhuis!

Mijn nieuwste vliegtuig heeft vanavond zijn maiden gemaakt.

Foto-BYUYTTAK.jpg

Is de vleugel van een gecrashte calmato trainer die ik van een clublid heb gekregen de romp en de rest is zelf bedacht en gemaakt van tiplex en balsa en de motor is de saito .56 van mijn eigen gecrashte calmato (vorig jaar).
Het vliegen ging best goed heb hem zelf al geland alleen de wind was lastig en veranderlijk, Frank heeft hem eerst ingevlogen en een beetje getrimd.

groetjes en tot zondag bij de opening van het vliegzeizoen.

Back