the Wings Nistelrode , verzameltopic

Johan, nog vele jaren in goede gezondheid.

En natuurlijk voor de hele braderie zonde van de buien. De toestellen komen uiteraard niet goed uit de verf als ze onder de tent moeten blijven. Jammer.

Allemaal bedankt voor de goede wensen, en wij maken er hier een gezellig feestje van tot ziens op het veld als het weer weer wat beter is.

groetjes Johan

Zo, bijna alles is binnen en gereed voor de Ultimate! Vandeweek komt de carburateur binnen en dan kan ik hem afmaken.

Al alles goed gaat, gaat hij zondag de lucht in.

Al alles goed gaat, gaat hij zondag de lucht in.

Ojeeeee......

10200%20helm.jpg

Omdat de gas as van de orginele carb gebroken is. En omdat de motor al een jaartje of 15 oud is, en 3w geen nieuwe onderdelen kan leveren, hebben ze me een oude 2e hands carb aangeboden, zodat ik daarvan de gas as kan gebruiken :D

haha ja dat kan ook heel inspirerend werken kijken naar je hobby krijg je nog meer zin om naar het velt te gaan of om wat te bouwen natuurlijk:yes: doe ik ook naar vliegtuigen en mooie vrouwen haha:rolling:

Je zou er deprie van worden.
Vóór het weekend zal het niet veel worden. Veel wind, en behoorlijk wisselvallig.
We zien wel. Alles staat klaar. Let the good days come!

Idd hier staat ook alles BIIJNNAA klaar, Met een beetje geluk kan ik morgen avond de motor van de ultimate gaan testen. Als dat werkt word het wss zondag invliegen.

Back