the Wings Nistelrode , verzameltopic

heb vandaag even met rob zn 3 roterige heli gevlogen gaaf ding :yes: je moet alleen goed kijken welke kant je uit vliegt :rolling:hopelijk ist maandag redelijk weer kom ik weer ns aan :wink:

hoi mensen

ik wil graag lid worden van de club en uiteindelijk lessen nemen.
dus ik kom van de week een keer langs.

maandag staan jullie op de braderie,zijn er toevallig ook mensen op het veld?
want dan kom ik effe kijken.
en dan hoop ik dat er iemand aanwezig is die mij kan en wil helpen met mijn dx8 instellingen.

groetjes martijn

@martijnoss
We stonden afgelopen zondag op de braderie van Schaijk. Maar maandag zou het mooi weer worden dus zullen er wel leden op het veld zijn.

@snijders
Leuk zo'n tricopter. Vliegt als een heli, maar je moet beter opletten hoe het toestel vliegt.

Groetjes Rob

@martijnoss
We stonden afgelopen zondag op de braderie van Schaijk. Maar maandag zou het mooi weer worden dus zullen er wel leden op het veld zijn.

@snijders
Leuk zo'n tricopter. Vliegt als een heli, maar je moet beter opletten hoe het toestel vliegt.

Groetjes Rob

o zo oke ik dacht da zal dit weekend wel zijn. maar dan houd ik het weer en forum in de gaten.

Martijnoss ; Ik ben er nu maar er is niemand Helaas . Mischien morgen ;

Als het morgenmiddag zo'n weer is zijn wij na de middag weer van de partij .

De hele middag was het vol op de club.

Mvg Johan

klopt had ik gelezen maar aangezien ik in de paintball zit is het veel avonds en altijd in de weekenden werken en zeker in de zomer(hoogseizoen)

Martijnoss ; Ik ben er nu maar er is niemand Helaas . Mischien morgen ;

Als het morgenmiddag zo'n weer is zijn wij na de middag weer van de partij .

oke super ik ook.
post het anders even op het forum dan kom ik ook.

heb net heel even als niet clublid gebruik gemaakt van het gras:snipersmile:
maar goed ik wil toch lid worden dus.

heb even gehoverd en toen zijn we weer gegaan.

nou groetjes en ik hoor het eventueel wel.

Ik ben wel van plan om vandaag even te komen. Athans na de verplichtingen tegenover mijn zoon ivm konniginnedag.

@frank kom jij ook naar het veld in de loop van de middag. Kunnen we namelijk even nog kijken naar de 450.

oh ik zie het nu pas Danny. bedankt voor het aanbod, maar kheb gwoon ff zin om met de brommert te komen.

ik zal ook gelijk het zeil meenemen.
tot strx (vertrek nu ;))

Dat zal geen probleem zijn Martijn, er zijn nu echt al wel mensen op het veld hoor, en die zullen er ook nog wel even blijven gok ik zo. ;)

Back