the Wings Nistelrode , verzameltopic

heb je geen filmpje of foto`s van mijn oude kistje ?? ;)
ik hoorde dat hij lekker vliegt .

mvg eric

He eric, nee geen filmpjes, wss wel paar foto's. Hij vliegt idd erg lekker, al heb ik er nog maar 1 vlucht mee gemaakt van 2 min. Vandaag was eerst het membraam niet goed, thuis aangepast en weer trug naar het veld. Nu moet ik hem nog goed afstellen, dat lukte niet zo snel vanavond haha. Dus helaas niet gevlogen vandaag.

oke jammer dat je niet gevlogen hebt , het is natuurlijk een motor die een paar jaar stil gelegen heeft dus dan moet ie meestal ff tot leven gewekt worden he , maar het is en blijft een 3W he ;)
ik heb vorig weekend vor het eerst na mijn ongeluk weer met de pilot yak gevlogen , was effe spannend maar ging goed .
nu weer on topic , hoop dat het weer wat gaat verbeteren komende tijd , ze geven voorlopig weer een hoop regen op jammergenoeg :(.

veel plezier met de verdere vluchten met de ultim@te ;) we spreken elkaar vast nog wel dit seizoen ergens .

mvg eric

Heli vliegen

Ben vanaf p/m 1uur op het veld zijn er nog mensen die vanmiddag komen.
Ben er tot een uur of 3.

laat maar effe weten (wel wat laat wist niet of het nog ging lukken)

gr. John

Vanavond word het gelukkig weer droger :D Wie is er op het veld ? Ik ga proberen de motor van de ultimate verder af te stellen, en mischien nog een vluchtje doen :D

Heb vanavond culturele verplichtingen in de schouwburg.
Beloof me dat je niet zult crashen want ik wil hem ook zien vliegen!

bij nader inzien kom ik toch ook maar niet. als het dan al gestopt is met regenen, zal het veld en/of de heen- en terugweg behoorlijk nat/modderig zijn. :( misschien van het weekend nog?

Back