the Wings Nistelrode , verzameltopic

gaan er zondag nog mensen naar volkel in de wolken??

@zenith:
wss morgen wel vandaag denk ik niet, ik heb andere plannen

mvg thom

Ik ben misschien ophet veld te vinden vanavond of morgen, maar dat zal van mijn vrouw afhangen.

De kids zijn er niet, dus het kan zijn dat we samen wat gaan doen en dan is liegen ondergeschikt.

Hoi beste lezers
Ik ben nieuw met rc vliegen en zal me dus even voorstellen...

Ik ben Elwin de Keijzer
32 jaar en woon in Oss
Ik ben lid geworden van vliegclub wings
Mijn voorkeur gaat uit naar heli vliegen
Maar wil het vliegtuig vliegen ook zeker leren.
Ik hoover nu een beetje met een mcpx en wil graag een trex500 aanschaffen
Ik heb ook 2x een hype u can fly...
Maar heb deze nog niet geprobeerd.

Tot ziens bij de wings.
Gr. Elwin

Welkom.
En de vraag is niet hoe hij eraan komt, maar hoe hij eraf komt.
Zoals Ton altijd zegt: "Als je ermee door de poort komt is ie afgeschreven".

Welkom elmo

Hoe kom je daar toch aan 2 hype's :p

ah dus daar zijn ze gebleven ;)

Elwin, Welkom bij de club en tot de eerstvolgende keer..

Ik ben er morgenmiddag als het weer niet al te slecht is. volgens buienradar moet het redelijk te doen zijn (kwa neerslag). ik hoop er weer rond half1/1uur te zijn

de vrouw wil graag dat ik mee ga naar nijmegen, dus voor mij geen vliegen today! Athans, niet op het veld bij de club

betrapt je bent gezien op het veld :grin: maar helaas met wat pech met je hekroter servo :sad: hopelijk is het zo weer opgelost:yes: je hebt trouwens n erg leuk klein manneke en n leuke vrouw t was erg gezelig vandaag op de club:yes:hopelijk weer tot morgen:wink:

Jip. Soms krijg ik wel mijn zin en doen we het gewoon allebei. We zijn dus en naar Nijmegen geweest en even gevlogen. Nou Ja gevlogen, opgetoerd zul je bedoelen, want toe was het gedaan met de servo.

Afijn. Ik hoop dat het vandaag voor jullie een beetje weer is om te vliegen, voor mij is het working time! Zoals iedere zondag het geval is

zo weer geregeld:D. Een DS420 besteld in Nederland en een DS 520 besteld in het buitenland. ( dat scheelde ruim 30 euro ). Nu wachten op de servo (s) en dan weer gaan met die:banana:. Die 520 kan ik altijd als reserve houden voor mijn 500.:thumbsup:

En, heb ik nog wat gemist afgelopen dagen ?

Kan niet wachten om jullie de Funjet te laten zien, een nieuwe accu scheelt nogal wat snelheid haha! :D

Back