the Wings Nistelrode , verzameltopic

Vliegen tijdens piper meeting

Hoi,

Wou Zaterdag ook nog even komen vliegen, maar vroeg me af of ik als lid tijdens de Pipermeeting wel met een "niet-piper" mag vliegen? Heb n.l. een gebruikte Parzone Trojan gekocht die ik erg graag wil uitproberen...

Gr,

Sander

Hoi Sander. Tijdens de Piper-meeting is het niet toegestaan te vliegen met een toestel anders dan een Piper(-model) m.u.v. snoep-droppings.
De Piper-meeting duurt van 10.00 tot 17.00 (wanneer we een heerlijke bbq hebben) en na 17.00 mag dus weer met alles gevlogen worden.
Ik zie je (vandaag of) morgen of zondag wel verschijnen ;)

Heb n.l. een gebruikte Parzone Trojan gekocht die ik erg graag wil uitproberen...

De Trojan T-28D? Ook in het rood-wit?
Dan ben je me net voor, ik moet hem nog vliegklaar maken.

Ik zoek er nog een accu voor.
Heeft iemand een +/- 2200mAh 3s lipo liggen?

@Frank3:
Beterschap!

Hoi johan
Super top dat hij klaar is, had vandaag geen tijd.
Kan ik misschien morgen even langs komen om een uurtje of 1.
Laat het maar weten of het schikt.

Btw lekker piper feestje geweest met dat moeie weer.

Kan hem alleen zondag meenemen .

Vandaag ben ik eerst op de Tacu in Utrecht en kom rond half 2 in Nistelrode aan .
En ik rij niet via huis omdat het dan te laat word .
En nu in de auto leggen is geen plaats voor , ben al blij dat de Piper mee kan.:D

Mvg Johan

Dan ben ik al weer weg denk ik . :oops:

Moet sávonds nog mijn auto leeg maken en dat wil ik ook niet midden in de nacht doen .

Spreken we wel wat af voor in de week a'vonds .;)
Het weekend erop ben ik in Veendam .

Mvg Johan

Ik wilde komen, maar ik kan niet voor of achteruit. gezien het mooie weer blijf ik maar lekker in de airco. Veel plezier met zijn allen toegewenst en misschien tot de volgende ronde!

Het was een hete dag. Maar wel erg gezellig.

De komende dagen start ik met het opbouwen en afstellen van een Skookum SK540 FBL-systeem. Dus even niet vliegen maar sleutelen, inregelen etc. vooral na veel studie op het www.

Back