the Wings Nistelrode , verzameltopic

Erik@ Thom is al vaker door mij en anderen gevraagt om niet te lessen.

Maar daar hoort hij niet op en gaat vrolijk verder .

a: hij is een beginner en niet in staat een model buiten een schuimpje te vliegen.
b: hij is geen 18 dus is hij ook niet zelf verzekert .

Een leraar is verantwoordelijk als er iets gebeurt en ik vind dat een beginner niet mag lessen

Ik hat al een van het bestuur (gerard) een mail gestuurt om het te gaan regelen.

Mvg Johan

Kijk, dat is een bericht met duidelijke argumenten.
Ik was hier niet van op de hoogte en begrijp de situatie.
Het kwam hier op het forum op mij over als een sneer zonder argumenten.

Dan kunnen we het hier mee afsluiten .
Het zal Thom nu ook duidelijk zijn (hoop ik)

En het bestuur zal er wel intern op gaan reageren.

Mvg Johan

Blèrgh ik moest ook werken vanavond. En gisteravond. En de avond ervoor. Hopelijk is het morgen goed weer, en krijg ik m'n werk op tijd af.

Gaan we morgen overdag vliegen ?

Moet jij niet gewoon ergens een paar kuub zand gaan brengen??

Het is nog geen weekend hoor.:D

Ik zag gisterenavond rond 20.00 een wagen van jullie staan bij de Wouwse Tol, was jij dat toevallig?

Laatst bewerkt:
Moet jij niet gewoon ergens een paar kuub zand gaan brengen??

Het is nog geen weekend hoor.:D

Ik zag gisterenavond rond 20.00 een wagen van jullie staan bij de Wouwse Tol, was jij dat toevallig?

Ben nog flink aan het werk hahah
Tot morge een uur of 6
En dan morge weer beginne
Heel de week nacht. En het weekend ook pfff maar overdag wil ik toch wel ff een kansje pakken om te vliegen.

Nee ik was niet bij de tol.
Ik ben van gorichem naar de A15 thv. Tiel aant race

zijn er nog mensen die naar rotterdam gaan?
zo ja hebben die misschien nog een vrije stoel in de auto?

over het lessen heb ik met mijn vader nog gesproken en zijn tot de conclusie gekomen dat ik stop met lessen totdat het bestuur een concreet besluit heeft genomen over wie en wel en niet mogen lessen.

mvg thom

Thom: Het bestuur heeft hier vind ik wel enigszins iets mee van doen. Maar je moet eerder bij je zelf na gaan voor ja of nee. Ik heb laatst een heel gesprek met je gehad hierover, en heb je op de meest duidelijke manier verteld hoe en wat. Je gaf toen aan dat je het helemaal snapte en dat je er inderdaad 1 of 2 jaar nog mee zou wachten tot je weer ging lessen... Verder ga ik er niet meer over door, want je luisterd eigenlijk toch niet naar anderen, en neemt er ook niks van aan...

Ik ben wel in Rotterdam, gaat een kei gezellig daggie worden! Alleen kan er niemand mee rijden omdat ik vanaf vrijdag middag al in Goes zit.

Erik@ de vuurkorf swift is weer vliegklaar .

full

full

Zaterdag invliegen:D

Mvg Johan

Laatst bewerkt door een moderator:
Setup is een 2204 met 7x3,5 op 2S800
Regelaar HK 8A

Het kokertje is een lood bakje waar nu 20 gr in zit
Door de balsa roeren kom ik geloof ik niet helemaal uit zonder lood , moet ik bij het invliegen zien of het weg kan.

Weegt vliegklaar nu 270 gram

Mvg Johan

Mij benieuwen.
Mijn eerste setup op een zagi was een 1500kv 24 grams motortje op 2s met een 7x4 propje. vloog redelijk maar je moest hem wel op snelheid houden.

Back