the Wings Nistelrode , verzameltopic

Johan,

Die hebben ook wel eens een school reisje, heb jij vroeger toch ook wel gehad.

Ik denk dat wij de kleuter fase wel ontgroeid zijn:

Een kleuter is een jong kind van ongeveer 3 tot 6 jaar.

Het begrip kleuter is moeilijk te definiëren. Over het algemeen kan men stellen dat de kleutertijd begint na de peutertijd, wanneer het kind naar de kleuterschool gaat, en eindigt rond de leeftijd van zes jaar, wanneer het kind zich meer bewust wordt, realistischer en abstracter denkt en naar de derde groep van van basisschool gaat.

Begrijp ook niet helemaal wat de kleuterschool van de EMRC hier moet .:)

Niemand meer van hun eigene club die ze kunnen afzeiken .:rolling:

Mvg Johan

Johan,

Die hebben ook wel eens een school reisje, heb jij vroeger toch ook wel gehad.

Ik denk dat wij de kleuter fase wel ontgroeid zijn:

Een kleuter is een jong kind van ongeveer 3 tot 6 jaar.

Het begrip kleuter is moeilijk te definiëren. Over het algemeen kan men stellen dat de kleutertijd begint na de peutertijd, wanneer het kind naar de kleuterschool gaat, en eindigt rond de leeftijd van zes jaar, wanneer het kind zich meer bewust wordt, realistischer en abstracter denkt en naar de derde groep van van basisschool gaat.

Looooooooooooooool:lol::lol:

Hou nou eens op met die kinderachtige posts alleen maar om elkaar uit de tent te lokken.

Een paar weken geleden tijdens onze meeting wordt er geen woord gesproken maar als men weer achter de PC kruipt begint het gez**k weer.

Ben dan ook flink en praat het face to face uit of hou gewoon op met dat kinderachtige gedoe.

En ik maar mijn best doen om alle mollen te mollen die ons veld regelmatig bezoeken om er van die hopen te maken, afgelopen woensdag was het einde daar voor nummer vier nu op naar de vijfde.

Zie ik daar een nieuw record aankomen?
Maar wel goed werk hoor.

Vanochtend Jan z'n nieuwe zender een beetje ingeregeld. Mooi ding. Gaat hij veel lol van hebben.

hij geeft voor het weekend weer droog weer aan dus dat wordt weer veel vliegen. morgen ben ik er helaas niet, ik ben uitgenodigt op de funfly in uden. maar zondag ben ik er weer.

mvg thom

Hou nou eens op met die kinderachtige posts alleen maar om elkaar uit de tent te lokken.

Een paar weken geleden tijdens onze meeting wordt er geen woord gesproken maar als men weer achter de PC kruipt begint het gez**k weer.

Ben dan ook flink en praat het face to face uit of hou gewoon op met dat kinderachtige gedoe.

zo is het ik sta helemaal achter @zenith:yes: spreek face to face en praat de onenigheid onder elkaar uit ZONDER !! dit draatje te vervuilen t lijkt idd wel n kleuterklas !!! zo dat moest ik effe kwijt :wink:

nu weer :ontopic:

jaaaa echt wel toppie jeron t kistje blijft maar vliegen ongelofelijk haha :rolling:, je mag zeker trots zijn op jezelf met deze prestatie jeron :yes: :grin: wat n kisje he die tyfoon :mrgreen:

Heb ook weer genoeg te doen komende winter , heb weer een T.C. PA-18 te pakken .

Word een PA-18-95 Super Cub uitvoering .

En eerst een Extra 260 60" opknappen , word electro (6S)

Mvg Johan

hhhmm laat me raden n nieuwe tyfoon haha ,of nu iets geheel anders jeron ,ook eentje die je kunt gebruiken voor het insnijden van het veld das wat makkelijker voor de boer om te injekteren hahaha :rolling: dat ging helemaal perfekt met de tyfoon op zo laag op zn kop kop :yes:

Back