the Wings Nistelrode , verzameltopic

jah, inderdaad. ik ben de accu's aan het laden en hoop dan wat eerder naar het veld te gaan, als er tenminste meerdere mensen ook wat eerder zijn

Heli vliegen

Maandag geen helivliegen voor mij, druk met sinterklaas inkopen.

Trex450 is indoor gereed.

gr.

Op naar beter vliegweer! Mijn RV-4 is qua bouw af, alleen nog de motor inlopen.

yhubyget.jpg

ehuhe6e5.jpg

Hey Serge
Hij is mooi !!!
Misschien de wieltjes aan de kleine kant
Maar dat is ff proberen.
Ik hoop hem snel te zien.

trex450

@ chopstick

Hee Frank
De Trex450se v2 heb ik voorzien van een oude vertrouwde 401 giro is stukkie beter dan wat er op zat.
Kan weer rond raggen nog wel een beetje fijn afstellen.
FBL moet effe wachten.

gr. John

@JF: Dat snap ik. Vliegen gaat toch voor.
Net van Rogiër gehoord dat mijn motor gewikkeld is. Komt binnenkort terug naar Nederland. En dan inbouwen en testen. Voor sinterklaas moet lukken.

@Serge: Mooie kist. ben benieuwd hoe hij vliegt. En idd wat kleine wieltjes (voorzover ik er iets van kan zeggen).

De wielen van de RV-4 zijn net zo groot als die van de Tiger, maar ze zien er op de foto klein uit. Er passen geen grotere wielen in de wheel pants. Komt wel goed denk ik. Ik denk eerder dat de wheel pants zelf een probleem kunnen worden op het gras.
Folieën ben ik niet tevreden mee, net zoals meerdere dingen die vooral met de afwerking te maken hebben. Zou het de volgende keer toch veel anders doen, heb er veel van geleerd.
Vandaag brandstof gehaald bij Hobby-In, hopelijk morgen/overmorgen de motor inlopen en dan hopen op goed weer voor zaterdag!

Weerbericht voor zaterdag is voorlopig aardig positief!
Ben nu de motor aan het inlopen, na een moeizaam begin startte de motor. Nu aan het afkoelen, dan 3x 10 minuten laten lopen en blijven verstellen.
Gaaf hoor, zo'n motor voor de eerste keer starten. Geeft echt een kick!

Back