the Wings Nistelrode , verzameltopic

net bij ons achter nog even 2 accu's leeg gevlogen met de hummer. ik dacht het is nu windstil dus dan maken we nog maar eens even een paar vluchtjes.
hij vliegt erg makkelijk en doet precies wat je wilt.

mvg thom

Het wordt ongetwijfeld een prachtige seizoensopening. Mooi weer, eindelijk redelijke temperaturen bij weinig wind.
Ik ben een verjaardag vieren, dus ik tref jullie een andere keer wel weer.
Veel plezier allemaal.

Nou is het weer om te vliegen dus vanmiddag allemaal naar het veld voor de opening van het vliegseizoen, het veld ligt er mooi bij dus houd je niet in en breng in elk geval wat te vliegen mee.

Helaas ben ik er vandaag niet bij! Ben bezig met het vakantiklaar maken van de caravan aangezien over 2 weken het eerste weekend gepland staat.

Volgende week zaterdag staat wel weer bij mij in de planning om te vliegen, en dan neem ik zeker mijn nieuwe Lifter mee!

Hebben er al meer planning volgende week te vliegen ? Ik zou eik wel X vroeg willen gaan, zodat we er een lekker lange dag van kunnen maken!

Ik en nog 3 anderen hebben weer wat ruimte gekregen in hun (mijn) hangar na alles wat er vandaag misging, verder was het een geweldig mooie dag en is er flink gevlogen.
Hopen op nog vele van zulke mooie dagen dit jaar dan zijn we die winter snel vergeten.

Tja,

helaas toch wat schade vandaag maar verder hadden we geen betere opening van het vliegseizoen kunnen wensen!

Volgende week weer zulk weer!

Jammer van de schades. Maar verder hebben jullie een mooie dag achter de rug. Het weer deed voor de verandering eens een keer mee.

Wat is er allemaal kapot dan?

Back