Ik wist in eerste instantie niet dat de The Wings hier een eigen draadje had, dus dat maar eens door gelezen. Erg leuk dat je hier de leden van de club tegen kan komen, en dat scheelt ook weer gezoek naar antwoorden die je nodig hebt bij het vliegen van je "speelgoed" (als ik het zo mag uitdrukken

).
Zoals jullie weten heb ik op de openings dag mijn Piper laten zoenen met een ander vliegtuigje, mijn schade viel mee, maar ik hoorde vanmiddag, toen ik even kwam buurten dat dat vliegtuig helaas richting klikobak is gevlogen. Ik wil diegene nog even mijn excuses aanbieden, is al gedaan met een handdruk, dus de volgende keer zullen we allemaal even uit kijken
In ieder geval, het was vandaag te waaierig voor wat vliegkunsten en morgen hebben jullie de beurs als ik het goed gehoord hebt. Kan zelf helaas niet komen, in verband met gezins prio's

maar ik wens jullie veel plezier daar.
Zal me regelmatig eens melden hier, dus....
Fijn weekend verder en tot horens/ziens,
Groeten Theo
btw,
Als er iemand interesse heeft in wat spares en een 2tal complete 450 heli's, omdat ik die van mijn wil weg doen, laat het maar even weten. Via mail of PM. Er staat een linkje op het forum van die advertentie of kijk even hier :
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >
Sorry als ik dit niet goed gezet hebt, en het is niet mijn bedoeling om deze topic te gaan vervuilen.