the Wings Nistelrode , verzameltopic

lid worden??

hallo
ik zou graag x komen kijken in Nistelrode.
ik ben woonachtig in uden en wil beginnen met modelbouw vliegtuigen.
zou graag wat info willen hebben over de club.
wanneer word er gevlogen ???
en zou ik evt wat info kunnen krijgen???

mvg willie

Hallo Willie,
Wees welkom!
Je kunt er van uitgaan dat er op woensdagavond en zondagmiddag bij redelijk weer gevlogen wordt. De vooruitzichten zijn de komende dagen helaas niet erg gunstig...
In dit draadje kondigen leden vaak aan als ze gaan vliegen, kijk dus regelmatig hier.

Dit is onze website:
M.V.C. The Wings

Je kunt ook een pb sturen naar metroid, dat is een van onze bestuursleden:
Modelbouwforum.nl - Bekijk profiel: Metroid

Hallo Willie,

Vliegclub The Wings , M.V.C. The Wings , is een club waar je terecht kan voor informatie en kennismaken met de anderen die daar vliegen. Meestal wordt er in het weekend gevlogen, maar het komt ook voor dat door de weeks er een paar vliegers zijn afhankelijk van het weer.

Ik zou zeggen bekijk de website even, en stuur een mailtje naar het bestuur voor meer info, en kom gewoon eens kijken op de vlieglocatie.

Hoi Willie,

Zoals evbragt en Wasp al aan gaven, stuur ff een PB of mail naar The wings en alles komt goed. Helaas zijn de weergoden ons niet gezind deze dagen.

Groeten Rob.

Nou de eerste bestellingen voor mijn terugkeer geplaatst...
Twee keer mx-12 Hott.... twee extra ontvangers...

Bij Hobbyking, een shocky, een Bixler en een Radjet, lipo's voor deze kistjes, lijm, connectors etc...

Nu nog een Sebart Shark een een 30 cc Yak-54 en de boel is compleet.....
Weet iemand iets van de kwaliteit van de RCG benzine motoren die ze bij hobbyking verkopen?? Of toch voor een DLE gaan?

Een goeiemorgen iedereen. Zijn er nog vliegers die vanmiddag op het veld zijn ?

Ik ben er in ieder geval, en had tevens een vraag : heeft er iemand een 4S 14.8V 2200mAh 40-50 discharge lipo over? lengte 10 cm x hoogte/breedte 3 cm met een XT60 female aansluiting, ik heb namelijk maar 1 lipo voor de Piper. Weet niet of ik eventueel de lader mee kan nemen zodat deze via een auto accu kan worden geladen.

grt. Theo

Iemand nog vanmiddag op het veld aanwezig? Zo te zien is de wind gunstig en de temperatuur ook wel. Ik ben er in ieder geval aanwezig.

Back