Mario mooi gesproken over de servo's je hebt volledig dezelfde gedachte bij dit onderwerp als ik. Ik daar ene heer nw*ls*nk ook vanaf proberen te krijgen maar vliegt liever zichzelf of veeeeel erger iemand anders aan. Dom en zulke mensen mogen deze hobby niet eens begrijpen want je speelt met je leven en nog erger dat van anderen.
Wat ik hier aan kan toe voegen is het feit dat veel pro's dit ook doen. Wat ik een zeer slecht voorbeeld vindt. Daardoor gaan veel meelopers dit ook ineens doen zonder dat ze weten waar ze mee bezig zijn (hopelijk weten die pro's dit wel, en wisselen ze de servo's wat vaker)
Goed tot zover off topic. Over enkele jaren vliegen we niet anders meer als op direct 2S LiPo. Althans dat denk ik
Greetz en fijne dagen allemaal!
Michiel.
Wat ik hier aan kan toe voegen is het feit dat veel pro's dit ook doen. Wat ik een zeer slecht voorbeeld vindt. Daardoor gaan veel meelopers dit ook ineens doen zonder dat ze weten waar ze mee bezig zijn (hopelijk weten die pro's dit wel, en wisselen ze de servo's wat vaker)
Goed tot zover off topic. Over enkele jaren vliegen we niet anders meer als op direct 2S LiPo. Althans dat denk ik

Greetz en fijne dagen allemaal!
Michiel.