Three Dee MP-XL V91 conversion naar Electro

ik heb van t weekend een beetje geoefend met mn nt .
pitch iets teruggedraaid en rpm iets opgedraaid . dat ging wel erg hard , je bent zo uit t oog als je niet oppast .
wel gaaf trouwens , de heli 2 meter recht omhoog zetten , vol nick en dan vol pitch , hij knalt er vandoor maar het is niet risicoloos , ik zou niet meedoen aan wedstrijden iig

ik heb van t weekend een beetje geoefend met mn nt .
pitch iets teruggedraaid en rpm iets opgedraaid . dat ging wel erg hard , je bent zo uit t oog als je niet oppast .
wel gaaf trouwens , de heli 2 meter recht omhoog zetten , vol nick en dan vol pitch , hij knalt er vandoor maar het is niet risicoloos , ik zou niet meedoen aan wedstrijden iig

Jij ook!! ik heb ook wat geoefend, 2000rpm op de kop en dan 13 graden pitch echt unreal zo hard als dat gaat, maar inderdaad errrrg leuk, en je krijgt dan ook zo'n geluid als met de Rigid, ffffrrrroooommmmmm:mrgreen:

Nou ja zeg dacht dat jullie mee deden in duitsland daar hebben ze het al georganiseerd

O ja regelement zo snelmogelijk van A naar B

Hmm lijkt me geen pretje als een 90size crasht in zon hal...
Wel knap gevlogen ;) Maar was wel goed te zien dat hij de rem erop had, normaal vliegt ie beter. En zonde van die ...muziek !

Sixt had overigens zijn gasschuif zo ver open dat de motor net aan ging draaien, dat is in mijn geval 1280rpm met een 1:10 overbrenging, hij vliegt met een 1:11.5 overbrenging dat zou dus zo'n 1100rpm geweest moeten zijn8-O

Back