Three Dee MP-XL V91 conversion naar Electro

is dat alleen voor rigids dan ? anders maakt een nt ook nog een kans lijkt me , die zijn nl ook op 185 kmp geklokt .

is dat alleen voor rigids dan ? anders maakt een nt ook nog een kans lijkt me , die zijn nl ook op 185 kmp geklokt .

Uiteraard ook voor andere en geen Henseleit modellen, maar de Rigid is wel speciaal ontworpen voor dit soort wedstrijden + 14 graden pitch of zelfs nog meer heb ik van Jan gehoord, Tja zou je willen winnen heb je wel een Rigid nodig:rolleyes:

Ja voor de dragrace zou de NT of XLE in het nadeel zijn. Tenzij je een lichtere lipo gebruikt, kun je hem wel meteen weggooien erna ;) Dan kom je in de buurt.

Heb zo het idee dat de XLE met flybar, rond de 150 gaat. Ruwe schatting gekeken naar het veld en de tijd die hij nodig heeft om erover te gaan. Met 76% gov en geen 'hoge' aanloop. Zou dus nog wat harder kunnen. ( wel in vlakke vlucht over het veldje )

Met stabi moet de 180-190 goed te doen zijn?

Lijkt me wel heftig om te zien, een aantal henseleits etc. dragracend een veldje over...( en riskant ;))

Ja voor de dragrace zou de NT of XLE in het nadeel zijn. Tenzij je een lichtere lipo gebruikt, kun je hem wel meteen weggooien erna ;) Dan kom je in de buurt.

Heb zo het idee dat de XLE met flybar, rond de 150 gaat. Ruwe schatting gekeken naar het veld en de tijd die hij nodig heeft om erover te gaan. Met 76% gov en geen 'hoge' aanloop. Zou dus nog wat harder kunnen. ( wel in vlakke vlucht over het veldje )

Met stabi moet de 180-190 goed te doen zijn?

Lijkt me wel heftig om te zien, een aantal henseleits etc. dragracend een veldje over...( en riskant ;))

Gewoon mee gaan dan Bart, maken we er een Henseleit dag van, ene niet je dekbed vergeten dan he;)

Jan heeft gehapt!! een Rigid voor de winnaar.

Noch eine gute Nachricht:
Wie Ihr bestimmt schon mitbekommen habt, ist Bernd Pöting mein alter Weggefährte aus der früheren 3D Zeiten mit eingesprungen und unterstützt mich dabei die Szene mal wieder ein wenig aufzumischen.
Er veranstaltet am 11.06.09 einen Speed-Cup auf dem Platz, wo früher auch die ersten legendären 3D Meetings stattfanden.
Ich freue mich schon auf ein tolles Fest mit Rennatmosphäre.
Ich habe auch schon einen Rigid Bausatz gestiftet, der unter den teilnehmenden Piloten verlost wird. So hat jeder eine Chance der mitmacht, auch wenn er mit einer Lama um die Pfosten fliegt ;-)

Even inschrijven met een dragonfly 4 en je gaat terug met een rigid...

Toch snap ik niet dat hij niet 2 dekbedden als troostprijs verloot?

Even inschrijven met een dragonfly 4 en je gaat terug met een rigid...

Toch snap ik niet dat hij niet 2 dekbedden als troostprijs verloot?

Dat zou betekenen dat als je vliegt met een ander merk je een H-dekbed zou kunnen krijgen, dat kan natuurlijk niet:mrgreen:

Back