Thunder Tiger MT4 G3 Topic!

ik weet niet welke site et is enzo want das ook alweer van vorig jaar december. het is een turnigy tempgun uit nederland. dus niet van hobbyking ofzo

De trx2075 hoef he niet te proberen, die is zeker niet sterk genoeg en plastic gears. Als ik jou was zou ik eens kijken naar een savox 1256tg.

En ik snap niet helemaal waarom je nou je ontvanger in die box heb geplaatst. De ESC en motor gaan water zoiezo niet leuk vinden.

Verstuurd van mijn GT-I9300

Mike ,

Ik heb de 1256 vandaag geplaatst , en dat was een toptip !!
Hij bevalt super . Echt een upgrade die veel doet.

Goed om te horen! Ben er zelf ook heel tevreden mee en dat maar voor 70euro, valt goed te doen!

Had je trouwens al meer gehoord over je wielen?

Verstuurd van mijn GT-I9300

Goedkoper zelfs , ik kreeg een hele flinke coulance van mijn lhs.
De wielen garantie werkt eigenlijk perfect , hij beantwoorde mijn mail alleen met ' how many do you need and were and when did you buy them '

Klaar , geen enkel probleem.

Totdat hij in de gaten kreeg dat ik uit europa ben , toen kon hij ineens niks meer voor me betekenen omdat het dan via mijn lhs en de garantie vanuit duitsland moet gaan . Omdat hij alleen garantie voor nort amerika doet .

Ik heb dit gemeld maar maak er hier pas echt werk van als het repareren niet gehoudden heeft .maar volgens mij gaat het wel goed zo .

Vandaag nog eens gaan rijden me ne vriend en dieje heeft de summit 1 8 vxl en nu gaat hij zijn summit verkopen en dan de mt4 g3 kopen
echt de beste wagen in de wereld :D

Laatst bewerkt:
Back