Thunder Tiger MT4 G3 Topic!

Ik heb wat foto's voor je gemaakt en voor het gemak een pen gebruikt ipv de brace.
Tevens ook verstandig om meteen Oringen te scoren om de staafjes van je wielmeenemers extra te borgen.
suvebyru.jpg

7a6yry8y.jpg

Ik heb wat foto's voor je gemaakt en voor het gemak een pen gebruikt ipv de brace.
Tevens ook verstandig om meteen Oringen te scoren om de staafjes van je wielmeenemers extra te borgen.

Marco, wat heb jij nou over je posts heen zitten?
Heb je dat zelf gemaakt? Blijft dat ONDER de body?

Normaal gesproken gebruik ik altijd het dikke plastic van een jus d'orange pak om ringen van te knippen die ik als onderlegger tussen body en clip gebruik , maar deze zijn lelijker als de oplossing had die je op de foto ziet.
Die carbon look onderlegger was eigenlijk de achterkant van mijn iphone hoesje waar de bump rand was ingescheurd. Om nu een onderlegger uit 1 stuk te gebruiken vind ik gewoon makkelijker als twee losse ringen.
Foto'tje als bonus:

upyte3e5.jpg

Edit:

Antwoord op je vraag is dus dat deze niet onder de body zit maar gewoon eroverheen.

Ik heb het schuin oplopende stuk van mijn bodemplaat opgevuld met een home-made skidplate.
Nu is de bodem helemaal recht en hopelijk boor ik me nu niet zo de grond in bij een frontale landing.
Was 5 minuten werk incl gaatjes uitmeten en boren.
6y4eze5a.jpg

ahapy9y5.jpg

Eens kijken in hoeverre het blijft houden en anders volgende week een mooier exemplaar dan deze proto maken.

Heeft geen nut, kleine tank dus blaast voor even en moet dan weer pompen. Kijk voor eentje in de richting van 20liter en +-8 bar.

Verstuurd van mijn GT-I9300

ik zag gisteren een leuke in de aanbieding bij de lidl voor €100,- Vergelijkbaar model als waar ikzelf nu alles mee doe/kan.
Lijkt me wel een aanrader

Ja ik wil niet veel voor zo'n compressor uitgeven. Maar zal die niet genoeg zijn om hem even na het rijden of een recebaan (hard zand) schoon blazen, want ik wacht liever dat ie wat langer pompt dan dat ik 100euro moet uitgeven.

Geloof ons nou maar dat die niet druk blijft leveren maar gewoon wat aanpuft.
Hij blaast wel een beetje , en met tegendruk bouwt hij zelfs wat druk , maar punch om af te blazen krijg je er echt niet uit.

Als je nu blijft twijfelen aan het advies wat je ons vraagt koop je hem gewoon , of je blijft niet doorvragen totdat je het antwoord krijgt wat je wil.

Natuurlijk is een forum ideaal om meningen en ervaringen te delen , maar soms blijf je te lang doorgaan op een vraag.

Peace & enjoy RC.

Het is al diverse keren gezegd... Koop hem lekker en je ziet het vanzelf dat het niet werkt(eigen ervaring).

Verstuurd van mijn GT-I9300

Zucht....

Zoals al vaker tegen je gezegt, een compressor van 8 Bar en een 20 liter tank er onder....
Dat staat een aantal posts boven je ook al.

Waarom eigenlijk alleen bij conrad.
Vraag aan je vader of moeder of die even mee willen naar de bouwmarkt en koop er daar een, dan heb je ook garantie.

Back