Heb nu eigenlijk al mijn bestellingen van onderdelen bij towerhobbies gedaan. Reden dat ik daar bestel is: alle onderdelen zijn meestal op voorraad, nog nooit douane/inklarings kosten gehad (even afkloppen

) en de prijzen zijn daar redelijk goedkoop.
Levertijd is meestal wel wat minder, al mijn pakketjes van hun (geen brieven dus) duurde ongeveer 10-14 dagen.
Duitsland of Engeland is ook nog een optie. Daar zijn de prijzen hoger dan van towerhobbies oid. Enige probleem met deze optie is dat er niet echt een webshop is
waar alles op voorraad is, levertijd daarintegen is wel weer snel..
Heb nu eigenlijk alle onderdelen die volgens de User Guide nog wel eens wil breken op voorraad.
P.S: Bij m'n nieuwe servo moest ik wel wat aanpassen aan de servo stang. Aan 1 "rod-end" zit een balletje geklikt met een opstaand randje, aan de andere kant is dat balletje zowat gelijk aan het plastic. Dit ging met de nieuwe set-up vast lopen, dus heb een zo'n traxxas staal erin geklikt en werkt perfect nu (traxxas balletje is wel wat kleiner ongeveer een 0.07mm, maar het klikt er niet gemakkelijk uit en er is ook geen merkbare speling).
Edit:
Vandaag even de diffs voorzien van olie (voor en achter). Ook diff even uit geshimmed, moest 1 shim aan de behuizing kant plaatsen ( dus zit nu 1 shim bij de ring-gear en 2 shims aan de behuizing kant).