Thunder Tiger MT4 G3 Topic!

Foto van de brace:

scaled.php

scaled.php

scaled.php

scaled.php

scaled.php

scaled.php

scaled.php

Is dat accu dat je link naar had gesuurd de enige die er in past want voor dit prijs kan ik een 10000mAh accu kopen. Wat zou er veranderd moeten worden zodat andere 4s accu's in passen?

Moet je in de lengte dremelen... anyway beetje onzin als je een 10k mah accu pack erin gooit. Koop eerst de auto en zie dan verder. Imo gens ace is een goed merk en ja daar betaal je wat voor, vind 80 euro voor een 4s lipo opzich nog best goedkoop.

Je bent wel ongeduldig zeg... je heb deze vraag al in het trophy topic gevraagd. EN ALS JE MISSCHIEN GOOGLE EENS LEERT GEBRUIKEN HOEF JE HET NIET MEER TE VRAGEN...

Laatst bewerkt:
Weer even een update. De savox servo 1256TG is vandaag binnen en past perfect. De BEC van de regelaar is ook super, heb geen brown out's oid. Volgende week komt de aluminium servo saver binnen, dus ben benieuwd hoe de savox + alu servo saver gaat werken.

full

full

Servo armpje is van alu, was alleen te lang dus moest af gezaagd worden. Heb nadat deze klaar was over gespoten met tamiya lexaan verf. Ziet er op de foto niet echt mooi uit, maar in het echt ziet het er gellukkig strak uit.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed uit. Je bent 'm aardig aan het perfectioneren;) Ben benieuwd naar je bevindingen.

Nog een vraagje. Waar bestel jij je onderdelen voor de mt4 en moet je lang wachten voor de levering?

Heb nu eigenlijk al mijn bestellingen van onderdelen bij towerhobbies gedaan. Reden dat ik daar bestel is: alle onderdelen zijn meestal op voorraad, nog nooit douane/inklarings kosten gehad (even afkloppen :D) en de prijzen zijn daar redelijk goedkoop.
Levertijd is meestal wel wat minder, al mijn pakketjes van hun (geen brieven dus) duurde ongeveer 10-14 dagen.

Duitsland of Engeland is ook nog een optie. Daar zijn de prijzen hoger dan van towerhobbies oid. Enige probleem met deze optie is dat er niet echt een webshop is
waar alles op voorraad is, levertijd daarintegen is wel weer snel..

Heb nu eigenlijk alle onderdelen die volgens de User Guide nog wel eens wil breken op voorraad.

P.S: Bij m'n nieuwe servo moest ik wel wat aanpassen aan de servo stang. Aan 1 "rod-end" zit een balletje geklikt met een opstaand randje, aan de andere kant is dat balletje zowat gelijk aan het plastic. Dit ging met de nieuwe set-up vast lopen, dus heb een zo'n traxxas staal erin geklikt en werkt perfect nu (traxxas balletje is wel wat kleiner ongeveer een 0.07mm, maar het klikt er niet gemakkelijk uit en er is ook geen merkbare speling).

Edit:

Vandaag even de diffs voorzien van olie (voor en achter). Ook diff even uit geshimmed, moest 1 shim aan de behuizing kant plaatsen ( dus zit nu 1 shim bij de ring-gear en 2 shims aan de behuizing kant).

Laatst bewerkt:
Ik zou zeggen bestel 'm nou maar gewoon dan ben je ook uit je lijden verlost. Geloof me je zal er echt geen spijt van krijgen.

Ja ik weet zeker dat ik hem ga kopen maar ik moet nog een beetje sparen. Ik denk dat ik hem na de vakantie ga kopen.

Nieuwe versie komt niet in europa uit, toch?

Laatst bewerkt:
Hierbij mijn Baja kap die eindelijk klaar is. Wou zo snel mogelijk af van die oerlelijke originele kap:nooo:

@ WonderTiger, hopelijk vind je 't niet erg van de stripes:wink:

full
full
full
full

Laatst bewerkt door een moderator:
mooi kappie! ziet er echt goed uit.

even update over de servo. de servo doer het foed alleen wordt wel warm ongeveer 50 graden op een warme dag dus even in de gaten houden hoe het gaat.

Laatst bewerkt:
Back