Thunder Tiger MT4 G3 Topic!

Nee, ik had twee linkjes gestuurd en een is 460mm en de ander (die heb jij waarschijnlijk) heeft 490mm.

kwam nog een leuke vid tegen van de mt4:

Binnenkort ook maar eens een chassis brace maken, schijnt goed te helpen met big air crashes/jumps

Laatst bewerkt door een moderator:
idd in september komt er in amerika een nieuwe versie uit. De zender wordt vernieuwd en waarschijnlijk wordt de regelaar geupgrade. Je heb nu maar 5 programmeer opties en met de Ace Rc 150Amp PLUS (deze komt er dus voor in de plaats) kan je tot 12 opties.

@Sinova, kijk dit nog even na: http://wondertiger.com/guide.php. Is wel noodzakelijk voordat je gaat rijden...

Vandaag mijn nieuwe lader ontvangen de G.T power A8. Deze heeft een vermogen van max 150Watt en kan tot 7.0Amp laden. Heb een fusion 200Watt voeding erbij gekocht. Tot nu toe werkt het prima! Met mijn imax b6ac kon ik maar tot 3.3Amp laden omdat de wattage te laag was en met deze lader, laad ik met gemak een 4s op 7.0Amp.

In de lader zelf zit een balance-board ingebouwd...Echter vind ik het wat onhandig werken. Heb daarom een andere balance-board apart aangesloten op de balance-board (in het vak 6Cell lipo gedaan) van de lader zelf, werkt top!..

Foto's:
scaled.php

scaled.php

scaled.php

scaled.php

@ mikeking111, bedankt voor de tip. Zeker een handige site. Wel mooi dat er een specifieke site gericht op de MT4 bestaat. Dat zegt ook wel genoeg over de auto neem ik aan.

Mooie voeding is dat van fusion. Heb zelf de Eco8 van Hobbyking besteld destijds. Helemaal niet bij stil gestaan dat ie nog een voeding nodig had. Als tijdelijke oplossing had ik gelukkig nog een oude tv adapter liggen. Die aangepast en kan nu iig tot 4.2Amp laden:)

Ok, zou het beter zijn als ik voor de nieuwe versie zou wachten of gewoon de versie die nu is kopen. Vinden jullie die upgrades zo belangerijk??

Waarom kan je maar tot 3.3amp laden met b6 ik heb b6ac en kan 5.0amp laden?

Back