timer op zender om te oefenen.

Introduceer je hiermee (door te gokken, want dat doe je) niet onjuiste vliegtijden?

Wel ff goed lezen wat ik geschreven heb ;)
Voor wat betreft de tijd op je timer, die is slechts indicatief en voor wat betreft de motorlooptijd heb ik hetzelfde gezegd ! En voor wat betreft die motorlooptijd, dat is simpelweg een hulpmiddel wat jouw info geeft over hoe lang je motor nog draait. Verder niets.
Tijdens een wedstrijd staat er altijd een helper of tijdopnemer naast je met een stopwatch, en die heeft de echte tijd.
Let naturlijk niet, dat je helper of tijdopnemer FxJ Companion kan gebruiken als stopwatch en op het juiste moment het startknopje indrukt...... (dat is iets waar jij als vlieger geen tijd voor hebt :cool:)

Laatst bewerkt:
Verder kun je een vinkje zetten voor het flight time scherm. Hiermee start de stopwatch automatisch met de werktijd. Het is niet persé de echte tijd maar geeft wel een goede indicatie :)
Dat is een gok. Dat bedoelde ik. Hoeft niet tijdens de wedstrijd gebruikt te worden maar kan wel. Vandaar mijn zeikpuntje.

Je zegt dat er altijd een helper met stopwatch naast je staat die op het juiste moment het knopje indrukt. Die helper heeft toch juist de App als stopwatch?

Wubbe, deze app is in eerste instantie gemaakt om de vlieger info te geven over de resterende werktijd PUNT

Alle andere zaken, zoals het aftellen van de motorloop, het starten van de timer bij het begin van de werktijd en nog een paar van die geintjes zijn er nog aan vast geplakt. Alles louter en alleen bedoeld om jouw als vlieger info te geven. Ik heb niet voor niets mijn Samsung tabletje vastgeknoopt aan mijn zender :rolleyes:

Dat daarbuiten de app ook als stopwatch gebruikt kan worden staat helemaal los van bovenstaande. In mijn geval heeft de tijdopnemer echt een eigen stopwatch of appje nodig ....

Vandaag, voor de eerste keer, update 1.08 van FxJ Companion getest. Ik kan alleen maar zeggen super :D
Motorlooptijd, de verschillende intervallen bij het aanzeggen van de tijd, alles funktioneert toppie.
Ik vind FxJ Companion nu al onmisbaar:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Voor degenen die een taranis hebben of openTX gebruiken, kijk eens op mijn rcgroups blog. http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?p=33666139

Volledige taak trainer/timer/graphical flightlog voor f3k, op verzoek aan te passen als iemand er samen met mij tijd in wil steken.

Geweldig wat ik tot nu toe gezien heb voor F3K. Hoef je tenminste niet je smart phone aan de zender te hangen en qua mogelijkheden niet te vergelijken. Heb zelf een Taranis. Lua scripts maken gaat me nog een beetje boven de pet. Maar meerijden op de inspanningen van ervaren programmeurs gaat me goed af.:).

Henk

Geweldig wat ik tot nu toe gezien heb voor F3K. Hoef je tenminste niet je smart phone aan de zender te hangen en qua mogelijkheden niet te vergelijken. Heb zelf een Taranis. Lua scripts maken gaat me nog een beetje boven de pet. Maar meerijden op de inspanningen van ervaren programmeurs gaat me goed af.:).

Henk
Als jij een keer tijd hebt, wil ik graag even telefonisch of via whatsapp afstemmen hoe we dit gaan doen.

Het lijkt mij dat als je me de taken eens uitlegt over de telefoon met de FAI regels erbij, dat ik wel met iets kan komen.

Als jij vervolgens aan een handleiding werkt op basis van dat wat er al is voor f3k, dan kun je zonder te programmeren een enorme bijdrage leveren.

Met andere woorden, schrijf een handleiding van hoe het zou moeten werken op basis van mijn programma voor F3K, en ik zorgt dat het in lua gaat werken.

Deal?

Als jij een keer tijd hebt, wil ik graag even telefonisch of via whatsapp afstemmen hoe we dit gaan doen.

Het lijkt mij dat als je me de taken eens uitlegt over de telefoon met de FAI regels erbij, dat ik wel met iets kan komen.

Als jij vervolgens aan een handleiding werkt op basis van dat wat er al is voor f3k, dan kun je zonder te programmeren een enorme bijdrage leveren.

Met andere woorden, schrijf een handleiding van hoe het zou moeten werken op basis van mijn programma voor F3K, en ik zorgt dat het in lua gaat werken.

Deal?

OK Waar kan ik je vinden op Whatsapp?
PM me je telefoonnummer misschien?
Henk

Wacht op beter weer om mijn Helios2 met jouw programma uit te proberen. Vijftig plus pagina's text en uitleg is ook niet niks:eek:. Ben wel onder de indruk van de nieuwe mogelijkheden. Dus zeker wat voor F5J in aangepaste versie. We gaan door.

Back