Neu vs Plettenberg, USA vs Duits wat een eindelose discussie. Als ik het zo bekijk dan vallen de problemen wel mee als je niet te veel aan het experimenteren bent. Als je experimenteerd kan je met een Plet ook problemen verwachten. Overigens, als je niet een speciale Neu wilt hebben zouden ze best wel een nieuwe op kunnen sturen binnen een week ofzo. Het zelfde probleem geld denk ik ook bij Plet, als je daar een speciale motor besteld en hij gaat kapot kun je ook wachten, misschien niet zo idioot lang. In Engeland hebben ze een mooi gezegde "horses for courses".
Tja, dan moest ik maar een Turks team beginnen in Istanbul?! Kijken dat ik iemand vindt die ook wel eens F5B wil proberen. Heb al iemand gemaild van een andere klasse die wel gevlogen wordt in Turkije, ze hebben in elk geval een mooie website van het WK 2008;
F3J World Championship 2008 - Turkey
Helaas is de website van het WK 2008 voor de klasse F5B al lang weer verdwenen, niet dat er ooit veel op heeft gestaan.
GJ en anderen, denk eens even goed na of dat het niet een plan is het WK in Nederland te houden in 2014 ?! Of een EK in 2013 ?! Waarschijnlijk dat de locatie voor het WK 2012 aan het einde van het komende WK 2010 wel min of meer vast staat dus dat wordt moeilijk.
Ik heb voor mij zelf besloten dat ik niet naar een WK ga zonder dat ik er van overtuigd ben dat ik kans maak op de titel. Toen ik in 2008 ging was het puur om ervaring op te doen en van anderen te leren. Dus eerst eens naar een paar Eurotour wedstreiden en als ik dan de Duitsers versla wordt het tijd om aan het WK te denken. Als ik nou geld had en mijn vakanties niet nodig had voor de vriendin, tja.....
Jongens, het is een mooie tijd om Nederlander te zijn en F5B te vliegen.