tips over het bouwen van een ketel

ben ik weer , de aankoop van de draaibank heb ik maar uitgesteld op advies van mijn pa en opa
ik wil er over 2 jaar een gaan kopen , en dan gelijk een goede

ben ik weer , de aankoop van de draaibank heb ik maar uitgesteld op advies van mijn pa en opa
ik wil er over 2 jaar een gaan kopen , en dan gelijk een goede

Goed besluit Finn,
Kunnen je pa en opa nog even verder sparen?
Kun je verder op school draaien en frezen?
Alles komt goed.
Willum

je mag na school in je vrije tijd ook gebruik maken van de machines

Dus zoiets bestaat nog steeds.

Met begeleiding/toezicht?
Heb je de sleutel van het pand,
voor de zaterdagen en de zondag?

Dat zit wel snor.
Kunnen ze 4 jaar sparen.
Frees en draaibank?

Veel plezier.
Groet
Willum

Een docent zal het ongetwijfeld waarderen wanneer de leerlingen zelf met praktijk opdrachten komen.

Dan is (er hier) nog niets veranderd in al die jaren.

Mijn docenten promoten extra inzet van de leerlingen.
Heb er veel goede herinneringen aan over gehouden.
Fijn dat het nog bestaat.
Buit het helemaal uit Finn.
Deze tijd komt nooit meer terug.
Alhoewel?

Veel plezier
Willum

Die zijn maar wat blij als ze iemand treffen die echt iets wil leren en niet zijn / haar tijd zit te vullen tot ze onder de leerplicht uit zijn......

"Leerlingen? Dat zijn toch die grijze beestjes die alle kanten opschieten wanneer je een stoeptegel optilt?". :D

Ik heb altijd goeden en gemotiveerde docenten gehad, van kleuterschool tot ver na de middelbare school :)

Die zijn maar wat blij als ze iemand treffen die echt iets wil leren en niet zijn / haar tijd zit te vullen tot ze onder de leerplicht uit zijn......

Beste Baggeraar,

Eigen gestelde opdrachten?
Dat is dan toch maar mooi.
Mogelijk zijn er veel meer leerlingen die dit zouden willen
maar hebben misschien drempelvrees.
Wie zal het zeggen.

Maar bedenk ook dit moet van twee kanten komen:
Leeraar, school
en leerling.

Veel bouwplezier
Willum

Trouwens hoe is het met jou stoom leerling.
Nog steeds enthousiast?

Dat is dan een kruiwagen kolen.
Maar mooi om te horen dat jullie beiden enthousiast zijn.
Kan samen een leuk stel zijn.

Goed bezig Baggerman.

Veel plezier,
Willum

ja ze waren er wel enthousiast over dat ik vroeg of ik er na school gebruik van mocht maken , dat vonden ze ook goed
ik ben ook een van de weinige in de klas die ervaring heeft , omdat ik hiervoor ook op een technische school heb gezeten, ook dat waarderen de leraren.

hieronder een afbeelding van de draaibank die wij op school hebben (3 stuks) er staan overigens ook nog 2 oude modellen

Bildschirmanzeige-WTS-15-VC-plus-1-Maschine.jpg

ja ze waren er wel enthousiast over dat ik vroeg of ik er na school gebruik van mocht maken , dat vonden ze ook goed
ik ben ook een van de weinige in de klas die ervaring heeft , omdat ik hiervoor ook op een technische school heb gezeten, ook dat waarderen de leraren.

hieronder een afbeelding van de draaibank die wij op school hebben (3 stuks) er staan overigens ook nog 2 oude modellen

Bildschirmanzeige-WTS-15-VC-plus-1-Maschine.jpg

Dat is een leuk ding.
Iets voor thuis.
Je kunt er toch al mee lezen en schrijven.

Goed bezig.
Willum

Jemig wat modern allemaal.
Wij hadden bij elektro op de mts nog eentje met een ganghandle aan de langsspindel en een remstang net boven de vloer.

Back