Wat zijn nu eigenlijk de regels voor met betrekking tot afgeven van het pakket?
Laatst kreeg ik een slecht af te lezen briefje dat mijn pakket een aantal huizen verder zou zijn afgegeven.
Buiten dat het slecht leesbaar was ( dus meerdere huizen aanbellen) is men daar ook zelden thuis.
Dus voordat ik het had...
Ikzelf heb liever:
Alleen aan mijn adres overhandigen of naar het postkantoor en ik haal het daar op.
Maar laast had ik iets heel vaags.
Ik laat een pakketje bezorgen op mijn ouders adres.
Dit ivm dat mijn huis ivm nieuwbouw soms nog wat problemen geeft.
Laatst ging zelfs een pakket van HC retour naar hongkong omdat mijn adres onbekend was, maar oke in elk geval:
Komen mijn ouders thuis, ligt er een TNT pakket in de achtertuin?
UHHH
Dus ik zeg lag er geen briefje in de bus dat de buren het hebben aangenomen en dat een van de buren het over de schutting heeft gegooid?
Dat zou ik ook raar vinden maar ja... Maar dat was dus niet het geval.
Een van de bezorgers van tnt heeft het er gewoon over de schutting gegooid zo van dan ben ik er vanaf......
Gelukkig niks kapot of gaan regenen maar als dit wel het geval was
had men dit dan kunnen nagaan wie de bezorger was?
Maar dan is het natuurlijk zijn woord tegen de mijne?
Ik vind die pakket aanname zoiezo vreemd, Laatst kom ik van achterom naar de voorkant van mijn huis om mijn auto te wassen.
tnt bezorger, hij zegt er wordt niet opengedaan, woont u hier?
Ik denk ik zeg ja (kijken wat er gebeurd)maar het was voor de buren:
Alsjeblieft, dag.
Als ik een vreemde was dan had ik een gratis pakket...
Aangetekend versturen met legitimatie verplichting gaat ook vaak niet bij buitenlandse bestellingen.
Laatst kreeg ik een slecht af te lezen briefje dat mijn pakket een aantal huizen verder zou zijn afgegeven.
Buiten dat het slecht leesbaar was ( dus meerdere huizen aanbellen) is men daar ook zelden thuis.
Dus voordat ik het had...
Ikzelf heb liever:
Alleen aan mijn adres overhandigen of naar het postkantoor en ik haal het daar op.
Maar laast had ik iets heel vaags.
Ik laat een pakketje bezorgen op mijn ouders adres.
Dit ivm dat mijn huis ivm nieuwbouw soms nog wat problemen geeft.
Laatst ging zelfs een pakket van HC retour naar hongkong omdat mijn adres onbekend was, maar oke in elk geval:
Komen mijn ouders thuis, ligt er een TNT pakket in de achtertuin?
UHHH
Dus ik zeg lag er geen briefje in de bus dat de buren het hebben aangenomen en dat een van de buren het over de schutting heeft gegooid?
Dat zou ik ook raar vinden maar ja... Maar dat was dus niet het geval.
Een van de bezorgers van tnt heeft het er gewoon over de schutting gegooid zo van dan ben ik er vanaf......
Gelukkig niks kapot of gaan regenen maar als dit wel het geval was
had men dit dan kunnen nagaan wie de bezorger was?
Maar dan is het natuurlijk zijn woord tegen de mijne?
Ik vind die pakket aanname zoiezo vreemd, Laatst kom ik van achterom naar de voorkant van mijn huis om mijn auto te wassen.
tnt bezorger, hij zegt er wordt niet opengedaan, woont u hier?
Ik denk ik zeg ja (kijken wat er gebeurd)maar het was voor de buren:
Alsjeblieft, dag.
Als ik een vreemde was dan had ik een gratis pakket...
Aangetekend versturen met legitimatie verplichting gaat ook vaak niet bij buitenlandse bestellingen.