Ik denk eerder dat jij een uitzondering bent, ook in het doaune topic hier op het forum krijgt eigenlijk iedereen zijn pakketje redelijk snel geleverd nadat de douane gepaseerd is.
Natuurlijk zal TNT zelf een doelstelling hebben mbt. het bezorgen van pakketjes, opslag kost immers ook geld, en als het kwijtraakt ook. Ik vermoed dat ze daaraan gerefereerd hebben.
De vergelijking met de DSB bank is wel mooi. Die deed dingen die niet konden. Die was men ook al aan het aanpakken en dat zou opgelost worden. Door toedoen van Lakeman is er paniek onstaan bij klanten, die massaal hun geld gingen opnemen, waardoor de bank nu failliet is en er vele slachtoffers zijn.
Als je het verhaal even wat verder doorleest, zie je ook dat er mbt. de verkeerde praktijken in het verleden, al vergaande regelingen waren getroffen met een waarborgfonds, zodat slachtoffers van de 'duistere praktijken in het verleden' geholpen werden. Mede door Lakeman's geblér staat dat nu ook weer op de schop.
Dus Lakeman heeft helemaal niets nuttigs gedaan, die heeft alleen maar gezorgd dat er nu daadwerkelijk veel slachtoffers zijn van het onoorbaar gedrag van de DSB.
De vergelijking is daarom wel licht ironisch, vooral ook omdat je aangeeft trots te zijn met hem vergeleken te zijn..
Yup, want ondanks alle maatregelen die er getroffen werden tegen DSB bleven ze toch andere manieren vinden om je een oor aan te naaien. Nu is daar definitief een einde aan. Het is al jaren en jaren pret met Scheringa en wat mij betreft had dat veel eerder mogen stoppen.
Uiteraard ben ik er niet op uit om de TNT failliet te maken, ik denk ook niet dat dat zal gebeuren als er een dagje wat meer telefoontjes naar ze toe gaan.
Wat er misschien wel gebeurd is dat er orde op zaken gesteld wordt.
@ Dutchy: je zegt: In de leveringsvoorwaarden staat dus expliciet beschreven wat voor een overeenkomst jij hebt met Hobby City :wink:
Je pakketje zou er dus minimaal 6 dagen over mogen doen en geen 5.
Daarnaast de clausule: Provided your products are in stock & we are not experiencing unusually high order volumes.
De stelling dat HC belooft dat jij je pakketje binnen 5 dagen in huis hebt is dus ook ongegrond.
Ik baseer me ook niet op HC, maar op de overeenkomst die hiervoor is tussen Hong Kong Post en TNTpost, aldus de medewerker van de TNT. Je kan dit o.a. terugvinden op de site van Hong Kong Post onder speedpost.
Laatst bewerkt: