T
Theo Coenen
Guest
Dat is nu te lang voorruit plannen. Ik heb helaas helemaal geen zicht op wat er dan allemaal gebeurt, maar indien het dan mogelijk is voor mij wil ik er best wel heen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
sietse zei:Joh, Jij hebt dus dat vorige idee gebruikt met het veerprincipe om te kunnen zweven. Daarna ben je erachter gekomen dat er dan toevallig zo'n rare snelle flap (naar boven :roll: ) ontstaat :?:
Wow, nee, das wel ver fietsen idd :lol:Helaas is de Inter-ex dit jaar in de omgeving van Parijs,
ja, lijkt mij ook, maar in veel (accu)boormachines schijnen plastic tandwielen te zitten! en die kunnen in elk geval wel de krachten aan denk ik.metale boormachine tandwielen (veel te) zwaar
veren die zó sterk zijn om de vleugels in de 'hoogste' positie terug naar 'zweefstand' te trekken, zorgen ervoor dat de motor wel-niet-wel-niet hard moet werken. Deze omschakeling kost tijd, denk dat het lastig wordt een hooge fpm te halen.
sietse zei:Oh ja, voor tandwielen moet je eens een printer slopen. Daar zitten er veel in! (motors trouwens ook)
sietse zei:ja, ik heb ze nu ook van mijn werk (stage). Ik zit in de kelder van de TU-delft te werken, komt er een vent aan met 2 karren computers en printers voor de puinbak! lache, hij alle netwerkkaarten eruitgesloopt, ik alle cd-rom-spelers, ventilatortjes, ledjes, handige stekkertjes (zitten gewoon modelbouwstekkertjes in waar je normaal toch weer een paar euro voor betaald :wink: ), paar voedingen en nog wat troep.
Ik heb dus weer genoeg dingen om mee te klooien. Nooit geweten dat er zoveel motortjes in printers zitten (en in cd-spelers), ook een mooie getande riem trouwens (en tandwielen!)!
sietse zei:...
Niet te hard van stapel lopen maar, dus eerst maar begonnen met het beginnersmodelletje, ik had nog wat balsa liggen.
![]()
....
groeten, Sietse
wil uiteindelijk ook een soort zwever met trage vleugelslag.