Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De neuslijst van het rolroer moet nog in een punt geschuurd worden. Helaas heb k geen klein tafelcirkelzaagje, dan had ik het kaarsrecht langs een geleiding kunnen maken. Uit de hand wordt niks, ik ken mezelf. Hoe ga ik dit netjes doen? iemand een tip?
He Femmo, ziet er goed uit!
Hoe ga je deze onderkant van `t bakje afwerken, een raamwerk deksel waar bespanning overheen komt of een dicht houten plaatje? Laat je die beplanking aan de bovenkant van de achterlijst zitten, die is niet nodig (en niet schaal) volgens mij?
Mooi, weer iets gedaan! Jammer van je rolroer.
Moest je de vleugeltank niet sowieso open maken om de vleugelpennen vast te zetten, die zaten er bij jouw Moth toch nog niet in? Die pennen zijn namelijk niet recht ivm de v- en pijlstelling en kan je er niet van buitenaf induwen. En je zou er toch nog triplex strookjes in maken zodat de strut bevestigingsschroefjes vlees hebben of hoeft dat toch niet?
Succes verder vanavond,
groeten, Ramses
De vleugeltank wordt door TC geleverd met de pennen er vast in ge-epoxied (ook in de bouwdoos versie).
Als die er uit zijn, moet je ze toch opnieuw met glasvezel en epoxy vastzetten?
Even uit nieuwsgierigheid, zijn er nog steeds meer mensen dan Ramses die dit volgen?