Topic change naar updates werkzaamheden Modelracing Midland

Het is ongeveer een 21 seconden baan voor electro TC in de 13.5 boosted klasse.
Deventer was dacht ik sneller?

mvg Roy

Zoals ik het heb begrepen wel ja, in feite hetzelfde uitgangspunt als bij de laatste wedstrijd in Deventer. Dan kan iedereen met elke motor meedoen, het komt toch meer op sturen dan op vermogen aan op dergelijke banen.

Marcel

Deventer is sneller, in de zin dat je met de F1 brushed volgens mij rond de 17 seconden kan rijden, maar ik denk dat de baan daar ook wat korter is.

Marcel

We staan ingeschreven! Familie helaas niet, inschrijfgeld x3 wordt me een beetje te gek. We zullen nog wel wat ronselen op de club.

Top Marten.

Leuk om je een keer bij ons te zien.
Nu duimen dat we een lekker weertje er bij hebben.
Dan kan de dag helemaal niet meer kapot:cool:

mvg Roy

We staan ingeschreven! Familie helaas niet, inschrijfgeld x3 wordt me een beetje te gek. We zullen nog wel wat ronselen op de club.

helemaal mee eens Roy,

Ik weet niet of er ook andere klasse's gereden worden?
Maar ook daar mag gelobby'd worden zou ik zo zeggen ;)

Succes met je wedstrijd. :D

Mvg. Rene

Hey Rene,

Er word in de Euro GT gereden(13.5 klasse no timing of met de Tamiya 12T sensorless), de M-chassis en de F1.
Dus al die 3 klasses zijn potentiele deelnemers.
Ik zeg leg ffies een paar flyers voor mij klaar ergens waar ik ze op kan pikken en dan neem ik ze aankomend weeked mee;)

mvg Roy

helemaal mee eens Roy,

Ik weet niet of er ook andere klasse's gereden worden?
Maar ook daar mag gelobby'd worden zou ik zo zeggen ;)

Succes met je wedstrijd. :D

Mvg. Rene

Hey Rene,

Er word in de Euro GT gereden(13.5 klasse no timing of met de Tamiya 12T sensorless), de M-chassis en de F1.
Dus al die 3 klasses zijn potentiele deelnemers.
Ik zeg leg ffies een paar flyers voor mij klaar ergens waar ik ze op kan pikken en dan neem ik ze aankomend weeked mee;)

mvg Roy

Ik weet niet of we flyers van de wedstrijd hebben, alleen op het forum staat volgens mij iets over de wedstrijd.

Zelf ben ik niet eerder dan zondag op het circuit.

Probeer het anders met een vlotte babbel :) en wijs mensen op onze site, we hebben dacht ik geen regels voor de Euro GT dus kunnen we die gewoon overnemen zou ik zo voorstellen, en hoeveel de M-klasse met onze wedstrijd scheeldt ??????
en de F1 is nu wel bekent, toch......?!

Het bestuur moet het alleen wel zsm weten ivm de prijzen.

Voorlopig geven ze mooie weer aan dit weekend, dus nogmaals suc-6

René

Beste rijders,

Helaas kunnen er geen nieuwe klasses meer bij gevoegd worden ivm het bestellen van de bekers.

Het blijft dus bij de klasses die op het inschrijfformulier staan op de site van MRM

En zoals Roy al aangaf, er kan nog meer bij :p

www.modelracingmidland.nl

Mvg. René

Helaas niet had wel zin om weer in deventer te rijden ,zeker omdat ik met OC al niet kon .........Maar heb mail gehad van nomac dat ik niet mag meedoen ( hebben schijnbaar genoeg rijders :-)

ik heb al 3x meegereden dit jaar en omdat ik geen licentie heb is dat max

had dit echter niet goed begrepen,dacht als je los inschreef je alleen meer geld kwijt was dan
dat je een licentie had gekocht.

dus ga een keer MRM rijden was vroeger indoor ook altijd goed geregeld daar ben benieuwd

gr Ronald

ok, jammer Ronald. Van mij mag je gewoon meedoen hoor :)
jammer dat het samenvalt, anders had ik ook wel mee gedaan in Lelystad.

Banden keuze ligt natuurlijk aan welke klasse je rijd:cool:
TC zeg ik Sorex 32R, CS27 en de Corally team banden schijnen ook goed te gaan.
Bij erg warm weer Sorex 36R maar dit word het niet aankomend weekend.
FDR ligt natuurlijk ook aan wat je gaat rijden
13.5 zero timing,13.5 boosted,10.5 zero timing of 15.5 boosted.
Ik zeg kom zaterdag al ffies testen.

mvg Roy

Hey,

Wil het weekend komen rijden met de OC Wedstrijd .......welke banden rijden jullie daar ?

mvg Ronald

Hey Roy,

ik kom zaterdag zeker ff testen want heb een nieuwe wagen en nog geen meter mee gereden hahaha

hoe laat kan ik terecht op zaterdag ?

en wat word er gereden in de stock 13,5 Blinky ? of met timing ?

gr Ronald

Laatst bewerkt:
Ik zeg stuur ffies een mailtje naar het bestuur of daarvan iemand aanwezig is zaterdag en hoe laat.
Meestal zijn er als het goed weer is wel mensen vanaf een uurtje of 11 maar om teleurstellingen te voorkomen is het beter ffies contact op te nemen met het bestuur.
Wat er gereden word is aan jou.
Max motor wat er in de stock mag is 10.5, boosted of non boosted.
Ik rij zelf met een 13.5 boosted en er zijn er ook een aantal die met 10.5 non boosted rijden.

mvg Roy

Hey Roy,

ik kom zaterdag zeker ff testen want heb een nieuwe wagen en nog geen meter mee gereden hahaha

hoe laat kan ik terecht op zaterdag ?

gr Ronald

Laatst bewerkt:
Nog iets meer als 2 dagen om in te schrijven:cool:
Het belooft een mooi weer weekend te worden:D
Wederom er kan nog meer bij mensen.
Schrijf je in voor een gezellige dag op het mooie circuit van Modelracingmidland:banana:

mvg Roy

Back