Way ahead of ya!

9 stuks om precies te zijn. Voor die prijs kan je niet sukkelen.
Ga proberen om een koffer te maken met de laders erin en opbergruimte voor de mCPX. Handig om aan te komen op de indoorclub. Koffer open en inpluggen.

Zoiets !

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
WOW... ik word echt oud....
Ik ben net klaar met type en er zijn al 5 reacties....
Tsja... simmen gewoon omdat het leuk is....
eigenlijk is dat wel een punt.... maar waarom dan nog een heli kopen?
Bot gezegd: waarom zou ik trouwen als er opblaaspoppen zijn?
Heel simpel, omdat "in het echie" niet vergelijkbaar is....:wink:
Enne.... (in werkelijkheid ben ik vrij kort geleden getrouwd) denk je dat ik mij naast het echte, ook nog met opblaaspoppen bezig houd? Nee hoor, ik sta liever een half jaar droog! (mjn vrouw woont helaas voorlopig nog in het buitenland... lang leve Geert W...:2gunfire::2gunfire:s)
Ik kan mij best voorstellen dat simmen leuk is, echter ik kan mij van de overgangsjaren toch echt nog wel herinneren dat toen het echt werd, ik totaal, maar dan ook totaal geen behoefte meer had aan de "simulatie", dus ik snap niet zo goed wat er nog zo leuk aan blijft in jullie ogen....
Maar goed, dat zal wel aan mij liggen, hahaha. (ja, ik heb leren heli vliegen in mijn puberjaren, wellicht maakt dat verschil, maar dat is iets voor de heren psychologen om uit te zoeken....)
Groet, Bert
Tsja... simmen gewoon omdat het leuk is....
eigenlijk is dat wel een punt.... maar waarom dan nog een heli kopen?
Way ahead of ya!
9 stuks om precies te zijn. Voor die prijs kan je niet sukkelen.
Ga proberen om een koffer te maken met de laders erin en opbergruimte voor de mCPX. Handig om aan te komen op de indoorclub. Koffer open en inpluggen.
![]()
Zoiets !![]()
Sorry, heb ik over gekeken. Vlieg je nu al op die nano-techs? Dat maakt blijkbaar ook een verschil in performance. Kan daar zelf nog niet over oordelen aangezien ik er geen ervaring mee heb. Wou je gewoon helpen, mss dat je die dingen nog niet wist. Excuses!![]()
@ Tijn: Indonesië, sinds 15 Juni dit jaar.... (en ze is geweldig... zucht)
@ Chow.... tsja... maar die luchtvaartpiloten doen dat omdat het hun beroep is....
Ik train ook wel eens beroepsmatig in een simulator. maar ondanks dat ik mijn feitelijke beroep écht geweldig vind om te doen, vind ik simulator training a) geen flikker aan, b) niet realistisch, c) een noodzakelijk kwaad d) absoluut niet leuk om te doen....
Groet, Bert
Bert, is beetje zoals computerspellen dan hé.
Waarom zou je autospellen spelen als je met de echte wagen kan rijden? Gewoon omdat je dingen kan doen die je in het echt niet kan. (Heel snel rijden)
In het echt vliegen is natuurlijk leuker en ik kan me alleen op een sim niet lang bezighouden. Vlieg er zelden op, hoogstens eens 5 minuutjes tussendoor omdat ik ff genoeg heb van te werken. Echter als ik met andere mensen vlieg merk ik van mezelf dat ik veel langer blijf 'spelen'
Altijd lachen om iemand proberen bij te houden als die als een razende rondjes aan het vliegen is.
Jongens, laat die computer nou eens voor wat het is en ga eens ECHT vliegen.... dat is het ENIGE waar je écht wat van leert!Doe nou eens normaal mensen.... het leven is al véél te virtueel....
Groet, Bert
Oh maar dat is wat anders. Je hoeft het ook niet leuk te vinden. En nee het is niet realistisch maar dat heeft ook te maken met het feit dat de spanning er niet is. Maar het is wel gewoon een tool die je kunt gebruiken om vaardigheden mee te leren. Afdoen als zijnde een hip en modern gadget doe je de sim mee te kort. De betere sims zijn echt wel in orde. Of het leuk is is een tweede. Dat moet iedereen zelf bepalen. Er is namelijk niet 1 manier om dingen te doen.. Gelukkig ook maar trouwens. Zou een saaie boel worden![]()
Linkje werkt niet!:2gunfire:
De betere sims zijn echt wel in orde. Of het leuk is is een tweede. Dat moet iedereen zelf bepalen. Er is namelijk niet 1 manier om dingen te doen.. Gelukkig ook maar trouwens. Zou een saaie boel worden![]()