Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor de tip Danny! Ik zal morgen eens kijken hoe de staart zich dan houdOf je hebt nog nooit met een echt strakke staart gevlogen Tijn
Ik geloof wel dat hij het goed genoeg doet hoor, alleen dat je de gain op 100% kunt zetten zonder hunt toont toch aan dat de servo waarschijnlijk voornamelijk te traag is. Een bls251 doet niet voor niks maar 0,06s over 60graden.
Hoe heb je je limit ingesteld? Misschien dat je je hevel 1 gaatje naar buiten kunt plaatsen dan wordt daarmee je staart setup sneller en zou je een lagere gain nodig hebben.
Dit nieuws komt hard aan bij ons Bert..
Of je hebt nog nooit met een echt strakke staart gevlogen Tijn
Ik geloof wel dat hij het goed genoeg doet hoor, alleen dat je de gain op 100% kunt zetten zonder hunt toont toch aan dat de servo waarschijnlijk voornamelijk te traag is. Een bls251 doet niet voor niks maar 0,06s over 60graden.
Hoe heb je je limit ingesteld? Misschien dat je je hevel 1 gaatje naar buiten kunt plaatsen dan wordt daarmee je staart setup sneller en zou je een lagere gain nodig hebben.
Maar euhm.. Bedoel je een heveltje op de staart servo zelf? Want bij mij is dat een cirkel dus..